Zimowy Biwak Precla 2013 - otwarcie dyskusji

Data: 2013-01-08 21:06:31
Autor: Waldek Brygier
Zimowy Biwak Precla 2013 - otwarcie dyskusji
Slawomir Wozniak wrote:
ProszÄ™ o Waszy typy :)
- Jagodna – Góry Bystrzyckie, Sudety

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

Data: 2013-01-08 21:22:57
Autor: Slawomir Wozniak
Zimowy Biwak Precla 2013 - otwarcie dyskusji
Użytkownik "Waldek Brygier"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:kchul4$clb$1@mx1.internetia.pl...

> ProszÄ™ o Waszy typy :)
> - Jagodna – Góry Bystrzyckie, Sudety

Wybrałbyś się kiedyś w nie-Sudety ;)

BTW - co się dzieje z "Sudetami" ? Wczoraj przyszedł dopiero numer listopadowy :( a ja już puściłem kasę na prenumeratę za 2013.
I nie chodzi mi o kasę a o ciągłość dobrej lektury ;)
Jeśli odp. nie tu, to na priva poproszę ;)

--
pozdr.
Beneq

Data: 2013-01-08 21:41:27
Autor: Waldek Brygier
Slawomir Wozniak wrote:
Wybrałbyś się kiedyś w nie-Sudety ;)

Już raz byłem ;-)

BTW - co się dzieje z "Sudetami" ? Wczoraj przyszedł dopiero numer
listopadowy :(

Siakieś duże opóźnienie mają, ale z tego co wiem, grudniowy numer już się robi...