Zimowy ON w Orlenie

Data: 2014-11-17 16:01:58
Autor: yabba
Zimowy ON w Orlenie
Użytkownik "Trybun" <ilih@jachu.ru> napisał w wiadomości news:5469f7ac$0$2841$65785112news.neostrada.pl...
Czy już zaczęli sprzedaż zimowego ON na swoich stacjach? Te guły na stacji w Słupcy nie wiedzą co sprzedają a ja muszę zatankować cały zbiornik, a niechciałbym w razie czego mieć w zbiorniku letniego paliwa przy -20 stopniach.

Zajedź na inną stację. W dokumentach dostaw paliw są takie informacje.
Kiedyś na Statoil dziewczyna za kasą tez nie wiedziała, że jest ON zimowy. Podejrzewała, że się z niej nabijam.

--
Pozdrawiam,

yabba

-- -

Data: 2014-11-18 09:24:58
Autor: Trybun
Zimowy ON w Orlenie
W dniu 2014-11-17 o 16:01, yabba pisze:
[...]

Pozostałe stacje w okolicy są mocno podejrzane. Nawet nie ON, ale nawet syfiastą benzynę można u nich zatankować. Ale w takiej benzynie takie paliwo w baku to trochę po-prychania silnika i to wszystko, natomiast syf w paliwie do silnika CRDI to proszenie się o poważne kłopoty.

Zimowy ON w Orlenie