Zintegrowana karta HD4200 - jakość obrazu?

Data: 2009-12-22 11:51:58
Autor: Grzegorz B.
Zintegrowana karta HD4200 - jakość obrazu?
Witam

Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat jakości obrazu generowanego przez kartę z tematu? Chodzi o pracę w trybie 2D, gry mnie nie interesują. Chcę kupić komputer do biura, do AutoCADA i wydaje mi się, że nie ma sensu dopłacać do osobnej karty graficznej. Jedyne co mnie niepokoi to jakość obrazu, dawno nie miałem do czynienia z układami zintegrowanymi a pamiętam, że kiedyś bywało różnie - czcionki były nieostre, kolory jakieś wyblakłe...

Pozdrawiam
Grzegorz

Data: 2009-12-22 12:27:10
Autor: J.F.
Zintegrowana karta HD4200 - jakość obrazu?
Użytkownik "Grzegorz B." <nospam@nospam.pl> napisał w
[...]

A monitor bedzie LCD przez DVI ? :-)

Nieostre czcionki to ci teraz ClearType zapewni :-)
Choc akurat Autocad jest chyba na to odporny :-)

J.

Data: 2009-12-22 12:36:38
Autor: .B:artek.
W dniu 22-12-2009 11:51, Grzegorz B. pisze:
[...]

Nie te czasy, mam zintegrowanego HD3200 też z tych samych powodów - nie gram. Do jakości nie mam się co przyczepić. Po prostu normalnie, ostro, wyraźnie i tak jak ma być.

--
..B:artek.

Data: 2009-12-22 12:53:40
Autor: Grzegorz B.
..B:artek. pisze:

Nie te czasy, mam zintegrowanego HD3200 też z tych samych powodów - nie gram. Do jakości nie mam się co przyczepić. Po prostu normalnie, ostro, wyraźnie i tak jak ma być.

Dzięki, właśnie na taką odpowiedź liczyłem :)

Data: 2009-12-22 15:42:01
Autor: Papa Smurpfs
Órzytkownik ".B:artek." napisał:
Nie te czasy, mam zintegrowanego HD3200 też z tych samych powodów - nie
gram. Do jakości nie mam się co przyczepić. Po prostu normalnie, ostro,
wyraźnie i tak jak ma być.

a jak zagrasz to co się dzieje?:O)

Data: 2009-12-26 08:15:59
Autor: nom

Użytkownik "Grzegorz B." <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hgq84n$sb8$1node2.news.atman.pl...

[...]

A to chyba na układzie SIS np. 740, tam przy rozdz. już 1024x768 i 75Hz obraz był nieostry (analogowy po VGA). Po prostu kiepski RAMDAC z filtrami na wyjściu obcinał pasmo sygnałowe.
Teraz jak masz wyjście cyfrowe to nie ma znaczenia, sygnał biegnie w postaci cyfrowej do monitora, ewentualnie przy słabym kablu i dużej odległości od komputera mogą pojawić się jakieś artefakty (przekłamania).
Tak więc jak masz po DVI to nie masz co się przejmować, każda karta graficzna obsłuży 2D. :-)

Zintegrowana karta HD4200 - jakość obrazu?