Zintegrowane stery

Data: 2011-09-09 17:05:13
Autor: Bukol
Zintegrowane stery
Witojcie!

RITCHEY Zero Logic Integ Pro - posypa艂o si臋 艂o偶ysko - dolne. Szukam, ale nie mog臋 znale藕膰 jak si臋 zabra膰 do wymiany... Czy wystarczy rurka do wybijania klasycznych ster贸w? Czy mo偶na wymieni膰 samo 艂o偶ysko kupuj膮c np jaki艣 zamiennik - niekoniecznie w rowerowym.

[艣rednica mocowania prawdopodobnie 44mm - zewn臋trzna 艣rednica g艂贸wki ramy to ponad 45mm wi臋c tak to wnioskuj臋; nie wiem jakie ma oznaczenia, bo nigdzie nie mog臋 znale藕膰 dok艂adnego opisu tych ster贸w; w ka偶dym b膮d藕 razie w "艂o偶ysku" jest normalny wianek... nie s膮 to maszyn贸wki...]

Prosz臋 o pomoc.

--
www.rowerowepodhale.eu

Data: 2011-09-09 23:21:27
Autor: Wojtek Paszkowski
Zintegrowane stery

"Bukol" <admin@smnw.pl> wrote in message news:4e6a2b24$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
Witojcie!

RITCHEY Zero Logic Integ Pro - posypa艂o si臋 艂o偶ysko - dolne. Szukam, ale nie mog臋 znale藕膰 jak si臋 zabra膰 do wymiany... [艣rednica mocowania prawdopodobnie 44mm - zewn臋trzna 艣rednica g艂贸wki ramy to ponad 45mm wi臋c tak to wnioskuj臋; nie wiem jakie ma oznaczenia, bo nigdzie nie mog臋 znale藕膰 dok艂adnego opisu tych ster贸w; w ka偶dym b膮d藕 razie w "艂o偶ysku" jest normalny wianek... nie s膮 to maszyn贸wki...]

Posypa艂 si臋 sam wianek? Chyba mam te same stery (ehh, co si臋 kiedy艣 naszuka艂em ster贸w zintegrowanych na klasycznych kulkach zamiast maszyn贸wek!) i wianek rozmiarowo wygl膮da艂 mi na standardowy, jak w klasycznych zewn臋trznych miskach - wi臋c powinien by膰 do dostania za grosze w pierwszym lepszym sklepie rowerowym.

pozdr

Data: 2011-09-10 15:22:21
Autor: Bukol
Zintegrowane stery
Posypa艂 si臋 sam wianek?

wianek wygl膮da 偶e jest ok, tylko, 偶e bie偶nia ta wewn臋trzna w og贸le si臋 nie trzyma "艂o偶yska" (w przeciwie艅stwie tak jak jest w g贸rnym) - po prostu wypada. Jakby nie wiem jak si臋 skr臋ci艂o stery to i tak jest luz. Chyba b臋de potrzebowa艂 ca艂e 艂o偶ysko...

--
www.rowerowepodhale.eu

Zintegrowane stery