Ziobresku na prezydęta

Data: 2009-06-10 07:37:01
Autor: pluton
Ziobresku na prezydęta
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ziobro-wyprzedza-Kaczynskiego-- -kto-na-prezydenta,wid,11208780,wiadomosc_prasa.html

Ja bym nawet zaglosowal na Ziobresku, bo mysle, ze to
dobry sposob na kryzys  gospodarczy: wzrosla by
w Polsce produkcja dyktafonow.

Nullification

Data: 2009-06-10 08:03:03
Autor: HaMMeR
Ziobresku na prezydęta
pluton wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Spojrz na to szerzej, a nie tylko pod katem wykonywania swojego zawodu...

Data: 2009-06-10 12:34:59
Autor: awe
Ziobresku na prezydęta

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:4a2f4c98$0$29975$f69f905mamut2.aster.pl...
pluton wrote:
[...]

-- -- -- -- -
bluhhh bleh,
awe

Data: 2009-06-10 14:30:38
Autor: pluton
Ziobresku na prezydęta

> [...]
-- -- -- -- -- -- -- --

Spojrz na to szerzej, a nie tylko pod katem wykonywania swojego zawodu...

Myslenie w kategoriach ekonomicznego rozwoju kraju nie jest
dostatecznie szerokie ?

Nullification

Data: 2009-06-10 14:54:20
Autor: HaMMeR
Ziobresku na prezydęta
pluton wrote:
[...]

W porzadku.., wiem, ze jest was wyjatkowo duzo w naszym kraju
i zapotrzebowanie na ww dyktafony w waszej codziennej pracy jest duze,
ale rozpatrywac to w liczacych sie kategoriach ekonomicznych majacych znaczenie w rozwoju naszego kraju, jest po prostu zwykla megalomania, nieprawdaz?

Data: 2009-06-10 16:18:04
Autor: raff
Ziobresku na prezydęta
[...]

A za Michnika by wzrosla ze hoho!