Ziobro: Jakby mnie wyrzucali z PiS, będę się bronił

Data: 2011-10-24 16:58:02
Autor: Leprechaun
Ziobro: Jakby mnie wyrzucali z PiS, będę się bronił

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j82unf$ae9$1news.onet.pl...
- Jeśli ktoś chciałby mnie wyrzucać, to będę się oczywiście bronił. Zwłaszcza biorąc pod uwagę moją działalność w partii - mówi Zbigniew Ziobro w wywiadzie dla poniedziałkowego "Uważam Rze".

Zarówno Ziobro jak i J.Kaczyński powinni wynieść się z polityki. Na taczkach! Obaj sa siebie warci.

BomBel

Ziobro: Jakby mnie wyrzucali z PiS, będę się bronił