Ziobro... List w obronie krzyża...

Data: 2010-07-11 17:48:29
Autor: Lorn
Ziobro... List w obronie krzyża...
"Dziś list otwarty do Komorowskiego w obronie krzyża wystosował europoseł PiS Zbigniew Ziobro. "Krzyż ustawiony pod Pałacem Prezydenckim powstał z naturalnej potrzeby serca tysięcy ludzi, zresztą nie tylko osób wierzących. Powstał w miejscu nieprzypadkowym i stał się miejscem spotkań setek tysięcy Polaków, którzy pod nim składają kwiaty i palą znicze. Proszę im go stamtąd nie zabierać" - podkreślił Ziobro w liście do prezydenta-elekta."

http://tnij.org/glos_ziobry

Pałac Prezydencki, to nie prywatny folwark PiS`u. Odwołanie do katolickości i pamięci jest tak samo obłudne jak intencje Jarusia podczas kampanii prezydenckiej. Przytulając się do Gierka pokazał swój postkomunistyczny rodowód... :>

Data: 2010-07-11 18:06:55
Autor: abc
Ziobro... List w obronie krzyża...
"Dziś list otwarty do Komorowskiego w obronie krzyża wystosował europoseł
PiS Zbigniew Ziobro.

Adresat tego listu wydaje ni się niewłaściwy, on chyba nie decyduje o takich
sprawach....

Data: 2010-07-11 20:45:34
Autor: abc
Ziobro... List w obronie krzyża...
A swoją drogą komu przeszkadza ten krzyż stojący w stolicy katolickiego
narodu i dlaczego? Czy będzie powtórka ze żwirowiska?
http://dzieckonmp.wordpress.com/2010/02/11/czy-krzyz-papieski-na-zwirowisku-w-oswiecimiu-bedzie-usuniety/

Data: 2010-07-11 21:14:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c3a16cc$1news.home.net.pl...

[...]

Co to? Jeden Kaczyński zginął? Świętego z niego robicie?
Ja chcę 96 krzyży. Każdy solidnej wielkości. Nie mniej niż 4 metry. S nazwiskiem, fotografią i szczegółowym życiorysem. Oraz..... Albo nie. Tyle wystarczy

Data: 2010-07-11 21:21:20
Autor: abc
[...]

Nie wystarczy. Jesteś Żydem?

Data: 2010-07-11 21:26:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c3a19b6$0$19173$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A chuj ci do tego. Są granice, których nie wolno przekroczyć.

Data: 2010-07-11 21:36:59
Autor: abc
[...]

To wiele tłumaczy...

Data: 2010-07-12 03:13:30
Autor: DJ MC Donald Musk
On 11 Lip, 21:26, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "abc" <a...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:4c3a19b6$0$19173$65785112news.neostrada.pl...

> Nie wystarczy. Jesteś Żydem?

A chuj ci do tego. Są granice, których nie wolno przekroczyć.

a gdzie one sa?
jak widac nie ma zadnych granic. Mozna zamordowac prezydcenta polski i
jeszcze mu grob napluc wiec o jakich granicach mowimy?

Data: 2010-07-12 06:30:38
Autor: HaMMeR
On 2010-07-11 21:26, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

No to sie ich TRZYMAJ KAPUSTO!!

Data: 2010-07-11 21:53:21
Autor: Lorn
abc pisze:
A swoją drogą komu przeszkadza ten krzyż stojący w stolicy katolickiego
narodu i dlaczego?

Krzyż krzyżem, ale Pałac Prezydencki nie jest i nie powinien być miejscem kultu jednego prezydenta, który zginął na własne życzenie, zabierając ze sobą 95 istnień. Stawianie na dziko krzyży powinno być zabronione by pseudo katolicka "90%" rzesza polaków i obóz polityczny PiS`u nie wykorzystywał znaku męki Chrystusowej do własnych celów.

Data: 2010-07-11 21:57:29
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 11 Jul 2010 17:48:29 +0200, Lorn napisał(a):

"Dziś list otwarty do Komorowskiego w obronie krzyża wystosował europoseł PiS Zbigniew Ziobro. "Krzyż ustawiony pod Pałacem Prezydenckim powstał z naturalnej potrzeby serca tysięcy ludzi

Ciekawe skąd wziął te "tysiące"?

Z ofcjalnych wyników drugiej tury wyborów podanych przez PKW?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-12 08:14:59
Autor: cytryna
[...]

Widok krzyża PRZED pałacem prezydenckim jest symbolem ostrzegającym przed mordem politycznym jako metodą zagarnięcia władzy absolutnej przez zboków
wielbiących stonnictwo pruskie i moskiewskie. Już nie jeden raz traciliśmy
Państwo ale krzyż pozostał niezwyciężony. Nie podgryzie go nawet czerwony
bóbr z WSI.

Data: 2010-07-12 10:30:51
Autor: Grzegorz Z.
Ziobro... List w obronie krzyża...
Dnia Mon, 12 Jul 2010 08:14:59 +0200, cytryna napisał(a):

Widok krzyża PRZED pałacem

"- Jestem starszą pracownicą w tym zakładzie. Pracuję już tutaj
ho-ho-ho-ho... a może i dłużyj. Mój mąż i dzieci też tu pracują, a ich
zdjęcia są za zakładem.
– Przed zakładem.
– Za, bo się rozbudowujemy.
– Znaczy za starym.
– Stary też tam wisi."

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-12 11:00:06
Autor: #heÂŽsk#
On Sun, 11 Jul 2010 17:48:29 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

[...]

 patrzcie, zbynio nagle zrobil sie religijny! moze sie jeszcze ozeni?

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Ziobro... List w obronie krzyża...