Ziobro już się nie może cofn±ć, o. Rydzyk nie lubi mięczaków

Data: 2011-10-27 10:31:16
Autor: Bambaryła
Ziobro już się nie może cofn±ć, o. Rydzyk nie lubi mięczaków

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j8as2h$7ht$1news.onet.pl...
Wyobrażam sobie PiS bez Zbigniewa Ziobry - mówi szef klubu Mariusz Błaszczak. Rozłam w partii jest coraz bardziej prawdopodobny. Stronnicy Ziobry już oficjalnie nazwali się ziobrystami.

Dla mnie mog± nazywać się Klub Koziołka Matołka czy Klub Myszki Miki. To towarzystwo jest siebie warte.

BBR

Ziobro już się nie może cofn±ć, o. Rydzyk nie lubi mięczaków