Ziobro ma sie uczyc angielskiego

Data: 2009-06-08 19:22:06
Autor: Stefann
Ziobro ma sie uczyc angielskiego
bo po fracuzku, to on juz umie ;))))))))

Zennon

Data: 2009-06-08 19:36:20
Autor: jadrys
Ziobro ma sie uczyc angielskiego
Stefann pisze:
bo po fracuzku, to on juz umie ;))))))))

Zennon

No i się nauczy, i w czym widzisz problem? Ty sie nie musiałeś uczyć?

Data: 2009-06-08 19:37:33
Autor: matador
jadrys pisze:
Stefann pisze:
bo po fracuzku, to on juz umie ;))))))))

Zennon

No i się nauczy, i w czym widzisz problem? Ty sie nie musiałeś uczyć?

Zennon wypisuje recepty po niemiecku. (?)

matador.

Data: 2009-06-08 19:40:05
Autor: raff
[...]

Koperty są bez napisów.

R.

Data: 2009-06-08 19:45:01
Autor: matador
raff pisze:
[...]

Tiaa..., w rękawiczkach - bez odcisków.

matador.

Data: 2009-06-08 20:00:58
Autor: Piotr
Dnia Mon, 08 Jun 2009 19:45:01 +0200, matador napisał(a):

Tiaa..., w rękawiczkach - bez odcisków.

Się śmiejeta, a to światowiec, znaczy przynajmniej po rosyjsku umie.
Piotr

Data: 2009-06-08 20:04:08
Autor: matador
Piotr pisze:
Dnia Mon, 08 Jun 2009 19:45:01 +0200, matador napisał(a):
Tiaa..., w rękawiczkach - bez odcisków.

Się śmiejeta, a to światowiec, znaczy przynajmniej po rosyjsku umie.
Piotr

Nu da... w prosektorium to w zasadzie nie ma z kim rozmawiać...

matador.

Data: 2009-06-08 20:36:06
Autor: raff
[...]

Zbynio tylko rozmawia z "Headhunterami" z zakladow pogrzebowych.

R.

Data: 2009-06-08 20:56:38
Autor: awe

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h0jlmv$jd1$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
;-)))
awe

Data: 2009-06-09 15:45:48
Autor: naprany jak kruk!
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Zbynio tylko rozmawia z "Headhunterami" z zakladow pogrzebowych.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
;-)))

sladem zbynia lizecie sie po fiutkach ? to dobrze niech to was odstresuje hehe
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-09 16:37:56
Autor: raff
Ziobro ma sie uczyc angielskiego
sladem zbynia lizecie sie po fiutkach ? to dobrze niech to was odstresuje hehe

Oho, mala gnida zas obwachuje watki.

Moze idz polizac sie po jajach z innymi pieskami, idz.

R.

Data: 2009-06-09 17:32:22
Autor: naprany jak kruk!
<trytytyty13@autograf.pl> napisał(-a):

Moze idz polizac sie po jajach z innymi pieskami, idz.

dziekuje, ale z wami lizac sie nie bede hehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-09 16:40:42
Autor: awe

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:frps25lln5ivfjscolbrqkl1ublvbs8p7k4ax.com...
> [...]

;-)))

sladem zbynia lizecie sie po fiutkach ? to dobrze niech to was odstresuje hehe
ty powiedz gdzie takie lumpiarstwo jak ty sie rodzi...ciekawi mnie ten przypadek. znales chociaz swojego ojca?
awe

Data: 2009-06-09 17:14:55
Autor: Piotr
Dnia Tue, 9 Jun 2009 16:40:42 +0200, awe napisał(a):

ty powiedz gdzie takie lumpiarstwo jak ty sie rodzi...ciekawi mnie ten przypadek. znales chociaz swojego ojca?

To pewnie jakiś naprany osiołek... Piotr

Data: 2009-06-09 17:33:51
Autor: naprany jak kruk!
Ziobro ma sie uczyc angielskiego
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

ty powiedz gdzie takie lumpiarstwo jak ty sie rodzi...ciekawi mnie ten przypadek. znales chociaz swojego ojca?

masz pozdrowienia od mojego ojca haha
mowi zes glupi i pusty jak glowa twojej mamy
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-08 20:55:49
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h0ji6b$3aj$2news.task.gda.pl...
Stefann pisze:
bo po fracuzku, to on juz umie ;))))))))

Zennon

No i się nauczy, i w czym widzisz problem? Ty sie nie musiałeś uczyć?

-- -- -- -- -- -- -
z konmi nie musial gadac pa francusku, tylko po konsu, stad ma konskie maniery
awe

Data: 2009-06-09 05:37:16
Autor: cirrus
Stefann pisze:
bo po fracuzku, to on juz umie ;))))))))
Zennon
No i się nauczy, i w czym widzisz problem? Ty sie nie musiałeś uczyć?

Jesteś pewny, taki geniusz nie musi się uczyć.

--
stevep

Data: 2009-06-09 09:32:38
Autor: jadrys

Stefann pisze:

bo po fracuzku, to on juz umie ;))))))))
Zennon

No i się nauczy, i w czym widzisz problem? Ty sie nie musiałeś uczyć?

Jesteś pewny, taki geniusz nie musi się uczyć.

Stefann pewnie się nie uczył. On po prostu zna i już..

Data: 2009-06-09 16:48:51
Autor: awe

Stefann pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- --
stefan z pokolenia w ktorej znajomos jezykow to wyczyn na miare zdobycia mount everestu
awe

Data: 2009-06-09 11:59:23
Autor: Vic
jadrys wrote:
No i się nauczy, i w czym widzisz problem?

Facet ma 39 lat. Jesli do tej pory mu sie nie chcialo nauczyc, to juz sie nie nauczy...

A owa "rada" Jaroslawa, to nie wyraz troski o edukacje Ziobry, tylko "pan Ziobro niech spierdala, glupi chuj" powiedziane w formie umozliwiajacej emisje przed 23-cia.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-09 13:14:24
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Jasne że nie, takiego "błogosławieństwa" prezes udziela każdemu kto ośmieli się mieć własne zdanie.. A wracając do języków to po chol..rę Ziobrze cokolwiek znać w tej przechowywalni emerytów i bankrutów politycznych.. Znajomość angielskiego może mu tylko podnieść tylko trochę komfort przebywania w tym towarzystwie, towarzystwie praktycznie nikomu do niczego niepotrzebnym..

Ziobro ma sie uczyc angielskiego