Ziobro o rządzie Kaczyńskiego

Data: 2013-09-07 20:19:52
Autor: Jacek Biały
Ziobro o rządzie Kaczyńskiego

Jako minister sprawiedliwości nie ufał pan ówczesnemu premierowi Kaczyńskiemu?

Za wyjątkiem poprawy bezpieczeństwa i walki z korupcją za co odpowiadałem, PiS tylko głośno mówiło, a nie zmieniało państwa tak jak obiecywało. SB-cy dalej mieli po 9 tys. zł emerytury, a ich ofiary 900 zł. Ustawę lustracyjną celowo popsuto, podatki najbardziej obniżono najbogatszym, zamiast słabo i średnio zarabiającym, nie zmieniono systemu zdrowia czy edukacji. Nie ruszono słabej, broniącej elit konstytucji i nie utworzono alternatywnych mediów, o co sam zabiegałem. Nie wprowadzono podatków od hipermarketów i banków. Jednym słowem ja chciałem zmienić Polskę, a nie tylko gadać.
więcej:
http://www.rp.pl/artykul/10,1045301-Kaczynski-nigdy-nie-byl-moim-politycznym-ojcem.html?p=2

Data: 2013-09-08 08:59:18
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości news:l0fqrh$vb1$1node1.news.atman.pl...

Jako minister sprawiedliwości nie ufał pan ówczesnemu premierowi Kaczyńskiemu?

Kaczyński nawet sobie nie ufa. To kretacz i oszust. Ziobro niewiele lepszy.

MW

Ziobro o rządzie Kaczyńskiego