Ziobro po inauguracji polskiej prezydencji unijnej zarzucał rządowi m.in. walkę z wolnością słowa:

Data: 2011-07-09 08:42:37
Autor: Bruner
Ziobro po inauguracji polskiej prezydencji unijnej zarzucał rządowi m.in. walkę z wolnością słowa:
co do kontroli intenrnetu przypomnijmy ze 2 Lutego 2011odbylo się pierwsze posiedzenie zespołu PiS, który ma monitorować internet i zglaszac do prokuratury

i co tez Ziobro bredzi w PE, ludzie co biora prochy chca rzadzic na sile krajem

Data: 2011-07-09 13:36:17
Autor: obserwator
Bruner <sopot@buziaczek.pl> napisał(a):
i co tez Ziobro bredzi w PE, ludzie co biora prochy chca rzadzic na sile krajem

 nic dziwnego, ze jak sie kompletnie nic sie nie czyta, to pozniej swoje urojenia uznaje za prawde objawiona. Tak wlasnie bylo za komuny; propaganda klamstw, a nie rzetelna informacja. Komuna na klamstwie oparla swoj fundament.
Niektorzy do dzisiaj nie moga sie z niej wyleczyc.

A krajem aktualnie rzadza ludzie ktorych finasuje mafia narkotykowa i gangsterzy.

Polecam dokladnie przesluchac nagranie i nie rozpowszechniac KLAMSTW :

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
group=pl.soc.polityka&tid=2123019&MID=%3Civ7hjb%244s8%241%40inews.gazeta.pl%3E

Data: 2011-07-09 15:43:38
Autor: u2
W dniu 2011-07-09 15:36,  obserwator pisze:
A krajem aktualnie rzadza ludzie ktorych finasuje mafia narkotykowa i gangsterzy.

Powiedzmy wprost : pełobanda jest sponsorowana przez mafię.

Data: 2011-07-09 16:00:00
Autor: u2
W dniu 2011-07-09 15:43, u2 pisze:
W dniu 2011-07-09 15:36,  obserwator pisze:
A krajem aktualnie rzadza ludzie ktorych finasuje mafia narkotykowa i gangsterzy.

Powiedzmy wprost : pełobanda jest sponsorowana przez mafię.

M.in. ponizszy kawalek wypowiedzi Mariusza Kaminskiego mowi o tym, ze
CBA zostala opanowana przez lesnych dziadkow :

"o akcji prowadzonej przez CBA wobec wysokiego oficera Centralnego Biura
Śledczego Jerzego Stankiewicza, który mimo tego został, po odwołaniu
Kamińskiego, szefem CBA w Gdańsku"

Data: 2011-07-09 19:19:13
Autor: pluton
Ziobro po inauguracji polskiej prezydencji unijnej zarzucał rządowi m.in. walkę z wolnością słowa:
Powiedzmy wprost : pełobanda jest sponsorowana przez mafię.

czy zlozyles juz doniesienie do prokuratury ?

Nullification

Data: 2011-07-09 19:27:45
Autor: u2
Ziobro po inauguracji polskiej prezyd encji unijnej zarzucał rządowi m.in. walkę z wolnością słowa:
W dniu 2011-07-09 19:19, pluton pisze:
Powiedzmy wprost : peÂłobanda jest sponsorowana przez mafiĂŞ.

czy zlozyles juz doniesienie do prokuratury ?

Tak, juz kilka razy. Niestety sledztwa sa zamiatane pod dywan.

Data: 2011-07-09 19:36:11
Autor: pluton
Ziobro po inauguracji polskiej prezydencji unijnej zarzucał rządowi m.in. walkę z wolnością słowa:

> czy zlozyles juz doniesienie do prokuratury ?

Tak, juz kilka razy. Niestety sledztwa sa zamiatane pod dywan.

dostales oficjalne powiadomienie o umorzeniu sledztwa ?

Nullification

Data: 2011-07-09 20:25:23
Autor: u2
W dniu 2011-07-09 19:36, pluton pisze:

czy zlozyles juz doniesienie do prokuratury ?

Tak, juz kilka razy. Niestety sledztwa sa zamiatane pod dywan.

dostales oficjalne powiadomienie o umorzeniu sledztwa ?

Tak, bylo kilka razy w merdiach.

Data: 2011-07-09 23:29:10
Autor: pluton
Ziobro po inauguracji polskiej prezydencji unijnej zarzucał rządowi m.in. walkę z wolnością słowa:

> dostales oficjalne powiadomienie o umorzeniu sledztwa ?

Tak, bylo kilka razy w merdiach.

jakie bylo uzasadnienie ?

zlozyles zazalenie ?

Nullification

Data: 2011-07-09 20:38:59
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-09 14:42, Bruner pisze:
[...]

No i właśnie Ziobro mówił m.in. o tym. Więc dlaczego go krytykujesz?

Data: 2011-07-09 20:45:04
Autor: u2
W dniu 2011-07-09 20:38, jadrys pisze:
[...]

Prawdziwa cnota krytyk sie nie boi :)

Data: 2011-07-09 20:52:41
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-09 20:45, u2 pisze:
[...]

Chciałbym wierzyć w cnotę Ziobry. Pierwszy krok w tym kierunku zrobił.. Zobaczymy czy będą następne.

Data: 2011-07-09 21:01:07
Autor: u2
W dniu 2011-07-09 20:52, jadrys pisze:
Prawdziwa cnota krytyk sie nie boi :)

Chciałbym wierzyć w cnotę Ziobry. Pierwszy krok w tym kierunku zrobił..
Zobaczymy czy będą następne.

Od poczatku Mr.Zero to byla osoba prawa i sprawiedliwa, ale im wiecej
praw tym mniej sprawiedliwosci. On sie stara kierowac zasada
sprawiedliwosci, bo prawa zwykle sa pokretne.

Data: 2011-07-09 23:50:07
Autor: pluton
Ziobro po inauguracji polskiej prezydencji unijnej zarzucał rządowi m.in. walkę z wolnością słowa:
 On sie stara kierowac zasada
sprawiedliwosci, bo prawa zwykle sa pokretne.

to ja informuje, ze sprawiedliwie by bylo gdyby prezia przebadali
psychiatrzy a potem zamkneli go w wariatkowie.

Nullification

Data: 2011-07-10 10:10:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-09 21:01, u2 pisze:
[...]

No, spreparowanie zapisów z dyktafonu na którym nagrywał swoje spotkanie z kolegą z rządu świadczą o czymś zupełnie odwrotnym.

Ziobro po inauguracji polskiej prezydencji unijnej zarzucał rządowi m.in. walkę z wolnością słowa: