Ziobro pozywa Kalisza: "Dałem mu szansę. Nie skorzystał"

Data: 2010-10-25 15:16:39
Autor: u2
Ziobro pozywa Kalisza: "Dałem mu szansę. Nie skorzystał"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8565322,Ziobro_pozywa_Kalisza___Dalem_mu_szanse__Nie_skorzystal_.html

"Europoseł PiS Zbigniew Ziobro poinformował, że złożył pozew przeciwko
politykowi SLD Ryszardowi Kaliszowi. Ziobro wystąpił też o uchylenie mu
immunitetu.

Chodzi o słowa Kalisza z wrześniowego posiedzenia komisji badającej
okoliczności śmierci Barbary Blidy. Ziobro zarzucił Kaliszowi, że
posłużył się wówczas "nieprawdziwymi stwierdzeniami"."

Data: 2010-10-25 15:17:39
Autor: Neko
Ziobro pozywa Kalisza: "Dałem mu szansę. Nie skorzystał"
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Chodzi o słowa Kalisza z wrześniowego posiedzenia komisji badającej
okoliczności śmierci Barbary Blidy. Ziobro zarzucił Kaliszowi, że
posłużył się wówczas "nieprawdziwymi stwierdzeniami"."

Krowa ktora duzo ryczy...

Data: 2010-10-25 15:20:56
Autor: u2
W dniu 2010-10-25 15:17, Neko pisze:
[...]

Jak śmiesz obrażać Pana Posła Kalisza !

Data: 2010-10-25 15:24:25
Autor: Neko_apolityczny
Ziobro pozywa Kalisza: "Dałem mu szansę. Nie skorzystał"
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Jak śmiesz obrażać Pana Posła Kalisza !

Kalisz, Ziobro - wszyscy siebie warci...

Data: 2010-10-25 15:29:15
Autor: u2
W dniu 2010-10-25 15:24, Neko_apolityczny pisze:
Jak śmiesz obrażać Pana Posła Kalisza !

Kalisz, Ziobro - wszyscy siebie warci...

Jak śmiesz obrażać Panów Posłów !

Data: 2010-10-25 15:32:04
Autor: Neko_apolityczny
Ziobro pozywa Kalisza: "Dałem mu szansę. Nie skorzystał"
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Jak śmiesz obrażać Panów Posłów !

Wiem, pojde do wiezienia i w dyby (albo odwrotnie?!) :)

Data: 2010-10-25 15:39:34
Autor: u2
W dniu 2010-10-25 15:32, Neko_apolityczny pisze:
Jak śmiesz obrażać Panów Posłów !

Wiem, pojde do wiezienia i w dyby (albo odwrotnie?!)

Oraz wpłacisz nawiązkę na organ Adama M. !

Data: 2010-10-25 19:14:39
Autor: raff
W dniu 2010-10-25 15:39, u2 pisze:
W dniu 2010-10-25 15:32, Neko_apolityczny pisze:
Jak śmiesz obrażać Panów Posłów !

Wiem, pojde do wiezienia i w dyby (albo odwrotnie?!)

Oraz wpłacisz nawiązkę na organ Adama M. !

A co ma do tego fajfus Adama M. ?

R.

Data: 2010-10-25 16:47:51
Autor: `heÂŽsk
Ziobro pozywa Kalisza: "Dałem mu szansę. Nie skorzystał"
On Mon, 25 Oct 2010 15:24:25 +0200, "Neko_apolityczny"
<miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

> Jak śmiesz obrażać Pana Posła Kalisza !
Kalisz, Ziobro - wszyscy siebie warci...

 politycy to szakale z jednego miotu (c) ja! --

Data: 2010-10-25 15:44:38
Autor: Grzegorz Z.
Ziobro pozywa Kalisza: "Dałem mu szansę. Nie skorzystał"
Krowa ktora duzo ryczy...

A co z Deklaracją Łódzką?

Jesteś za czy przeciw?

Data: 2010-10-25 16:47:51
Autor: `heÂŽsk
Ziobro pozywa Kalisza: "Dałem mu szansę. Nie skorzystał"
On Mon, 25 Oct 2010 15:17:39 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

> [...]

> okoliczności śmierci Barbary Blidy. Ziobro zarzucił Kaliszowi, że
> posłużył się wówczas "nieprawdziwymi stwierdzeniami"."

 "nieprawdziwymi stwierdzeniami"... zartownis z tego ziobro.

Data: 2010-10-25 18:33:42
Autor: Krzysztof

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cc58342$0$20988$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I wielkie ghie mu zrobi, tak jak nie zrobiono innym - nie zniesławił go - tylko działał jako komisja.

K.

Ziobro pozywa Kalisza: "Dałem mu szansę. Nie skorzystał"