Ziobro pozywa Kalisza: "Dałem mu szansę. Nie skorzystał"

Data: 2010-10-25 18:33:42
Autor: Krzysztof
Ziobro pozywa Kalisza: "Dałem mu szansę. Nie skorzystał"

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cc58342$0$20988$65785112news.neostrada.pl...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8565322,Ziobro_pozywa_Kalisza___Dalem_mu_szanse__Nie_skorzystal_.html

"Europoseł PiS Zbigniew Ziobro poinformował, że złożył pozew przeciwko
politykowi SLD Ryszardowi Kaliszowi. Ziobro wystąpił też o uchylenie mu
immunitetu.

Chodzi o słowa Kalisza z wrześniowego posiedzenia komisji badającej
okoliczności śmierci Barbary Blidy. Ziobro zarzucił Kaliszowi, że
posłużył się wówczas "nieprawdziwymi stwierdzeniami"."
I wielkie ghie mu zrobi, tak jak nie zrobiono innym - nie zniesławił go - tylko działał jako komisja.

K.

Ziobro pozywa Kalisza: "Dałem mu szansę. Nie skorzystał"