Ziobro prezydent z Krakowa

Data: 2009-06-09 18:50:06
Autor: Stefann
Ziobro prezydent z Krakowa
;))))))

Zennon

Data: 2009-06-09 18:58:14
Autor: awe
Ziobro prezydent z Krakowa

Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h0m3ri$krb$1news.task.gda.pl...
;))))))

Zennon
-- -- -- -- -- -
Zenek ale boli Cie ze dostal 330 tys glosow poparcia. Nie wiem czy dzis zasniesz. Moze pdniesz w koncu. Druga bezsenna noc- a wiek juz nie ten co kiedys
awe

Data: 2009-06-09 20:07:56
Autor: Piotr
Ziobro prezydent z Krakowa
Dnia Tue, 9 Jun 2009 18:50:06 +0200, Stefann napisał(a):

;))))))

Żebys se nie wykrakał, Zenu¶.
Chociaż tam od was to co i rusz się jaki¶ do władzy wybiera i nie może
doj¶ć.
Może Ziobrze się uda?
Piotr

Data: 2009-06-09 20:25:35
Autor: jadrys
Ziobro prezydent z Krakowa
Piotr pisze:
[...]

Ziobro się nadaje tylko na małego szpicelka  - dyktafonik i nagrywanie kolegów..

Data: 2009-06-09 20:45:45
Autor: awe
Ziobro prezydent z Krakowa

Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:h0m9ek$cn1$2news.task.gda.pl...
Piotr pisze:
[...]

musze wam jadrys zaufac - podejrzewam ze mozecie sie na tym znac...jakim wydziale pracowaliscie?
awe

Data: 2009-06-09 21:22:18
Autor: jadrys
Ziobro prezydent z Krakowa
Piotr pisze:
[...]

W żadnym. Ale co¶ się dzieje z twoimi postami. Dlaczego ich nie widać na serwerze task.gda.pl ?

Data: 2009-06-09 23:28:31
Autor: Stefann
Ziobro prezydent z Krakowa

Piotr pisze:
[...]

Naprawde martwi Cie to ? ;)))))))

Zennon

Data: 2009-06-09 23:45:42
Autor: jadrys
Ziobro prezydent z Krakowa
Stefann pisze:

W żadnym. Ale co¶ się dzieje z twoimi postami. Dlaczego ich nie widać na serwerze task.gda.pl ?

Naprawde martwi Cie to ? ;)))))))

Zennon

Jak zauważyłem dotyczy to również m.in. tzavy i cirrusa.  Być może ten serwer ma jakie¶ limity. A co do zmartwienia? Sam nie wiem - czasem można się zdrowo u¶miać z "twórczo¶ci" awe..

Data: 2009-06-09 23:51:58
Autor: awe
Ziobro prezydent z Krakowa

Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:h0ml5u$5ti$1news.task.gda.pl...
Stefann pisze:

[...]

tak to prawda mam nadzieje ze wybaczycie mi ze czasem robie sobie z was jaja. no coz na samym starcie jestescie w bardzo niekrozystnej sytuacji. takie stare cwieki postsocjalistyczne broniace PO - czy moze byc cos bardziej smiesznego? Kiedys przynaleznosc do PZPR to byl obciach - i teraz wy te obciachy wykrwaiacie sie nie majac zadnego autorytetu. chujowa sytuacja ale doceniam fakt ze sie nie poddaliscie
awe

Data: 2009-06-09 23:47:04
Autor: awe
Ziobro prezydent z Krakowa

Piotr pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -
och czuje sentyment do tego servera - mozna powiedziec ze rodzinne strony a i admin tez byl mi kiedys dobrze znany. moze sie zmienil - mnie zreszta tez malo to obchodzi.
awe

Data: 2009-06-10 07:16:37
Autor: Piotr
Ziobro prezydent z Krakowa
Dnia Tue, 09 Jun 2009 20:25:35 +0200, jadrys napisał(a):

Ziobro się nadaje tylko na małego szpicelka  - dyktafonik i nagrywanie kolegów..

Wow, Jadrysiu... A iluż to różnych już mieli¶my na urzędzie?
Zupak, obszczymur, cwaniaczek, brat swojego brata... W czym Ziobro
jest gorszy?
Piotr

Data: 2009-06-10 14:33:40
Autor: jadrys
Ziobro prezydent z Krakowa
Piotr pisze:
[...]

Absolutnie Ziobrze poza tym dyktafonem nie mogę zarzucić nic. Facet na pewno nie był leniem i obibokiem. Jednak ten incydent z dyktafonem zdyskredytował go w moich oczach całkowicie.

Data: 2009-06-10 14:43:31
Autor: Stefann
Ziobro prezydent z Krakowa

Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:h0o96t$i28$1news.task.gda.pl...
Piotr pisze:
[...]

Buchacha... Cale studia przelecial na dostatecznych. A z rzeczy dziwnie ukrywanych, to zakorkowal sady dezorganizujac prace wydzialow gospodarczych. Ale o tym sza!!!

Zennon

Data: 2009-06-10 15:21:24
Autor: jadrys
Ziobro prezydent z Krakowa

Piotr pisze:

[...]

Nic nie wiem na ten temat..  A co do ocen na uczelni - nie trzeba być prymusem żeby być niezłym ministrem..

Data: 2009-06-10 16:31:28
Autor: pluton
Ziobro prezydent z Krakowa
Nic nie wiem na ten temat..  A co do ocen na uczelni - nie trzeba być
prymusem żeby być niezłym ministrem..

Pewnie masz racje,ale ja jakos lepiej bym sie czul,gdyby ministrem
albo prezydentem nie byla jakas miernota.

Nullification

Data: 2009-06-10 16:35:40
Autor: jadrys
Ziobro prezydent z Krakowa
pluton pisze:
Nic nie wiem na ten temat..  A co do ocen na uczelni - nie trzeba być
prymusem żeby być niezłym ministrem..

Pewnie masz racje,ale ja jakos lepiej bym sie czul,gdyby ministrem
albo prezydentem nie byla jakas miernota.

Szkopuł w tym że jeszcze się nie ukazał kto¶ godny prezydentury.. Jak na razie to w¶ród potencjalnych kandydatów same miernoty.

Data: 2009-06-10 17:35:33
Autor: pluton
Ziobro prezydent z Krakowa
> [...]

Szkopuł w tym że jeszcze się nie ukazał kto¶ godny prezydentury.. Jak na
razie to w¶ród potencjalnych kandydatów same miernoty.

Pocieszmy sie (chociaz marna to pociecha), ze kazdy z potencjalnych
kandydatow-miernot jest o 2 klasy lepszy od aktualnej miernoty
(no, moze z wyjatkiem Ziobry - on jest o klase lepszy).

Nullification

Data: 2009-06-10 18:16:27
Autor: jadrys
Ziobro prezydent z Krakowa
pluton pisze:
[...]

Oj mam co do tego poważne w±tpliwo¶ci -  wszyscy oni trzymaj± równy, niski poziom.

Data: 2009-06-10 18:51:16
Autor: pluton
Ziobro prezydent z Krakowa

> [...]
> (no, moze z wyjatkiem Ziobry - on jest o klase lepszy).

Oj mam co do tego poważne w±tpliwo¶ci -  wszyscy oni trzymaj± równy,

Podzielajac twoja opinie nadal znajduje pocieche w tym, co napisalem
wczesniej.

Nullification

Data: 2009-06-10 20:47:21
Autor: Piotr
Ziobro prezydent z Krakowa
Dnia Wed, 10 Jun 2009 16:31:28 +0200, pluton napisał(a):

Pewnie masz racje,ale ja jakos lepiej bym sie czul,gdyby ministrem
albo prezydentem nie byla jakas miernota.

Prof. Ćwi±kalny?
Podejrzewam, że musiałe¶ się ¶wietnie czuć, kiedy uganiał się za hakami na
"miernotę".
Piotr

Data: 2009-06-10 16:29:28
Autor: pluton
Ziobro prezydent z Krakowa
Absolutnie Ziobrze poza tym dyktafonem nie mogę zarzucić nic. Facet na
pewno nie był leniem i obibokiem. Jednak ten incydent z dyktafonem
zdyskredytował go w moich oczach całkowicie.

Najwazniejsze, ze nie przeszkadza ci to, ze notorycznie lamal
prawo, ktorego przestrzegania mial pilnowac.

Nullification

Data: 2009-06-10 16:28:04
Autor: jadrys
Ziobro prezydent z Krakowa
pluton pisze:
[...]

Jakby rzeczywi¶cie łamał prawo - to raczej nikt nie pu¶ciłby mu tego płazem.  Na pewno miałby postawione zarzuty..

Data: 2009-06-10 17:39:56
Autor: pluton
Ziobro prezydent z Krakowa

> [...]

Jakby rzeczywi¶cie łamał prawo - to raczej nikt nie pu¶ciłby mu tego
płazem.  Na pewno miałby postawione zarzuty..

No wlasnie mial postawione. A nawet sprawe sadowa mial. I nawet ja przegral.
I nawet mial wykonac prawomocny wyrok sadowy (jest klauzula wykonalnosci).

O ile mi wiadomo kolejne sprawy sa przygotowywane.

Nullification

Data: 2009-06-10 18:21:36
Autor: jadrys
Ziobro prezydent z Krakowa
pluton pisze:
[...]

Przestań, ciężar tych spraw jest mniej - więcej taki ja sprawy Leppera, czyli normalne błahostki.  "Prawo" rzeczywi¶cie złamali, ale czy ich postępki nie były sprawiedliwe?

Data: 2009-06-10 18:55:17
Autor: pluton
Ziobro prezydent z Krakowa

> [...]

Przestań, ciężar tych spraw jest mniej - więcej taki ja sprawy Leppera,
czyli normalne błahostki.  "Prawo" rzeczywi¶cie złamali, ale czy ich

Ktos lamie prawo, a tobie to nie przeszkadza.
Minister sprawiedliwosci olewa prawo - tobie to nie przeszkadza.
Ale jak uzywa w pracy dyktafonu - to nie ma przebacz.
Wlasnie tego ci zazdroszcze - zdrowego wartosciowania spraw.

Nullification

Data: 2009-06-10 19:56:56
Autor: jadrys
Ziobro prezydent z Krakowa
pluton pisze:
[...]

Zależy w jakim celu używa tego dyktafonu - jeżeli na dyskretnym spotkaniu nagrywa kolegę z rz±du, to rzeczywi¶cie "nie ma przebacz"..

Data: 2009-06-09 20:38:23
Autor: Stefann
Ziobro prezydent z Krakowa

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:fv9jfripyekr$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No wiec Piotrusiu wytlumacze Ci moj zart, bo nie zalapales. Pamietasz takiego wspanialego posla z Krakowa,  Jana Marie Rokite ? On mowil, ze bedzie premierem z Krakowa i wiesz, czym sie to skonczylo. Ja dzisiaj mowie, ze Ziobro bedzie Prezydentem z Krakowa i skonczy sie dokladnie tak samo.

Zennon

Data: 2009-06-09 23:48:14
Autor: awe
Ziobro prezydent z Krakowa

Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h0ma6k$ifv$1news.task.gda.pl...

[...]

zenus ale plemier z krakowa twierdzil ze bedzie plemierem, a Ziobro nigdy nic takiego nie twierdzil, natomiast ze ty cos twierdzisz - no coz wspolczuje ale chyba tylko mozesz mu przyniesc szczescie niz wpuscisz go w skuche
awe

Data: 2009-06-10 07:13:20
Autor: Piotr
Ziobro prezydent z Krakowa
Dnia Tue, 9 Jun 2009 20:38:23 +0200, Stefann napisał(a):

[...]

Zenu¶, twoje dowcipy nie s± aż tak złożone, jak sobie je wyobrażasz. Nie zawsze to, co u ciebie w pocie czoła, innym sprawia trud.
Natomiast moje chyba zbyt.
Piotr

Ziobro prezydent z Krakowa