Ziobro przed sądem - "nie mówił em, że doktor G. zabił".

Data: 2009-05-12 22:19:25
Autor: rAzor
Ziobro przed sądem - "nie mówił em, że doktor G. zabił".
Użytkownik antyanatinae napisał:
Ciekawe  o co Zbigniewu Ziobru od meblów będzie miał następną sprawę ? Wiele wskazuje na to, że o sfałszowanie podpisu w sprawie posłanki Blidy....

Trzebaby zapytac Kaweckiego - głosował na PiS, to będzie wiedział. e-he he he he

Data: 2009-05-12 23:02:12
Autor: MH
> [...]

Trzebaby zapytac Kaweckiego - głosował na PiS, to będzie wiedział. e-he he he he

Jakiś ty prymitywny kundlu ...

MH

Data: 2009-05-12 23:05:34
Autor: rAzor
Użytkownik MH napisał:
[...]

Z czego to "wnioskujesz", półgłówku? Z kozy ukręconej w kulkę?

Ziobro przed sądem - "nie mówił em, że doktor G. zabił".