Ziobro przed sądem - "nie mówiłem, że dokt or G. zabił".

Data: 2009-05-13 03:19:57
Autor: p47
Ziobro przed sądem - "nie mówiłem, że dokt or G. zabił".

Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:guckto$639$1inews.gazeta.pl...
Nigdy nie przesądzałem,
(...)

Zamiast pisac o tych straszliwych zbrodniach Ziobry napisz, dlaczego nic nie dzieje sie w sprawie posłanki PO i kolezanki min. Kopacz , czyli niejakiej Beaty Sawickiej.

;-))

p47

Data: 2009-05-13 05:45:36
Autor: cirrus
Użytkownik "p47" <pgoralsk@bezspamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:gud7bq$kre$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Pewnie dlatego, że maczał palce w sprawie nieudaczny ziobrów kumpel z Antykorupcji.
--
stevep

Ziobro przed sądem - "nie mówiłem, że dokt or G. zabił".