Ziobro: przelewałem krew za PiS

Data: 2011-10-25 12:09:58
Autor: Przemysław W
Ziobro: przelewałem krew za PiS
- Jestem człowiekiem, który - obok Jarosława Kaczyńskiego - można powiedzieć, że przelał najwięcej krwi dla tej partii i miał najwięcej kłopotów właśnie za walkę o ideały. Te kłopoty jeszcze się ciągną gdzieniegdzie w prokuraturach i sądach.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,10530600,Ziobro__przelewalem_krew_za_PiS.html#ixzz1bmqB6khE

To fakt, że przelewał krew za pic. Niezaprzeczalny. Tyle tylko, że nie swoją. Barbara Blida jest tego najlepszym dowodem.

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Ziobro: przelewałem krew za PiS