"Ziobro się żeni, Kaczyński też się oświadczył". Rydzykowi.

Data: 2009-05-18 12:54:29
Autor: aRzor
"Ziobro się żeni, Kaczyński też się oświadczył". Rydzykowi.
Janusz Palikot w swoim najnowszym wpisie na blogu w Onet.pl komentuje pogłoski dotyczące ożenku Zbigniewa Ziobry. Poseł PO nie oszczędza również Jarosława Kaczyńskiemu, o którym pisze, że "już kilka miesięcy temu oświadczył się Rydzykowi i oświadczyny zostały przyjęte".

"Zbigniew Ziobro postanowił się ożenić. Ma to mu pomóc w dniu 7 czerwca radzą spin doktorzy. Ucieszyłem się, że Ziobro bierze ślub nie z konkubiną Kaczyńskiego, czyli posłem Dudzińskim, ale też zmartwiłem, że mając 60-procentowe poparcie w Krakowie oczekuje czegoś więcej" relacjonuje Janusz Palikot.

Jak następnie dodaje poseł PO, "Jarosław Kaczyński już kilka miesięcy temu oświadczył się Rydzykowi i oświadczyny zostały przyjęte". "Ten mezalians wydał na świat  inne dziecię: prezesa Farfała i bonus promocyjny w TVP dla partii Libertas, która, wszystko na to wskazuje, odbierze trochę głosów PiS-owi! Nie od dziś wiadomo, że interes nie może być jedynym spoiwem zamążpójścia. Ceną za nadmiar kalkulacji są nieślubne dzieci, zrobione gdzieś na boku przez wyrachowanych małżonków" ocenia.

Palikot tłumaczy następnie dlaczego odłożył na jesień debatę o eutanazji. "Czas politycznej kampanii nie jest godnym momentem do rozstrzygania takich spraw" deklaruje. Jak zaznacza, "chce złożyć projekt dojrzały, mądry, nie podlegający zawirowaniom czasu kampanii wyborczej".

"Nie wszystko jest na sprzedaż, nie wszystko jest na darmo! Politycznego ślubu z eutanazją nie będzie" konkluduje.

Przeczytaj cały wpis na blogu Janusza Palikota

http://eurowybory.onet.pl/252,_ziobro_sie_zeni_kaczynski_tez_sie_oswiadczyl_,artykul.html

"ł"

--
Brońmy Polskę i Polaków przed picowcami!
To antypolska hołota!