Ziobro: smoleńskie wykopki to wina PO

Data: 2018-09-20 05:45:36
Autor: japanizer
Ziobro: smoleńskie wykopki to wina PO
http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/1267386,ziobro-o-wyroku-etpcz-w-sprawie-ekshumacji.html

  Nie traktuję orzeczenia ETPCz ws. ekshumacji jako porażki prokuratury w okresie,   kiedy jestem Prokuratorem Generalnym, ponieważ prokuratura robiła to co do niej   należy - ocenił Zbigniew Ziobro. "Można to orzeczenie interpretować jako porażkę   prokuratury za czasów PO" - dodał.

  W czwartek Europejski Trybunał Praw Człowieka orzekł, że w sprawie Ewy Solskiej   i Małgorzaty Rybickiej przeciw Polsce, dotyczącej ekshumacji ofiar katastrofy   smoleńskiej, naruszono artykuł 8. Europejskiej Konwencji Praw Człowieka dot.   prawa do poszanowania życia prywatnego i rodzinnego. Trybunał orzekł też, że   Polska ma zapłacić każdej ze skarżących 16 tys. euro odszkodowania.

Standardowo. To wina PO, że tow. Maciarenko i reszta pisiorstwa cały czas widzi spisek i zamach.
A jeśli się upierają przy zamachu - to oddawać te milionowe odszkodowania, o Martusi Kaczyńskiej z trójką bękartów z innymi tatusiami zaczynając.

Data: 2018-09-20 20:28:05
Autor: Pajdak
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:5b39fee3-b2ba-408a-86a5-c1c18d33e6afgooglegroups.com...
[...]

To nie ja! To oni! Co za łajdak! Tyłek mu się zaczyna palic!

--
Pajdak

Data: 2018-09-23 02:32:12
Autor: japanizer
On Sunday, September 23, 2018 at 11:24:08 AM UTC+2, Bruno Brunowski wrote:
W dniu niedziela, 23 września 2018 09:46:03 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> Komisja A. Macierewicza w
> utajnionym raporcie udowodniła, LOL You made my day.

Tow. Maciarenko musi być opłacany pod stołem przez Tuska, skoro raport utajnili.

Ziobro: smoleńskie wykopki to wina PO