Ziobro tlumaczy mordercow Stachowiaka tak jak Kiszczak tlumaczyl innych mordercow Grzegorza Przemyka

Data: 2017-05-24 13:07:30
Autor: boukun
Ziobro tlumaczy mordercow Stachowiaka tak jak Kiszczak tlumaczyl innych mordercow Grzegorza Przemyka
http://wiadomosci.wp.pl/to-nie-porazenie-paralizatorem-zabilo-igora-stachowiaka-zbigniew-ziobro-twierdzi-ze-jest-inaczej-6126066079824001a

Zibro = Kiszczak
15 min. temu

Ziobro tlumaczy mordercow Stachowiaka tak jak Kiszczak tlumaczyl innych mordercow Grzegorza Przemyka.

suweren PIS
19 min. temu

PANI BLIDA sama się zastrzeliła a Pan Stachowiak zmarł od narkotyków - i wszystko jasne

Punk
15 min. temu

Mniej niz zerooooo , mniej niz zeroooo oooo

Nipper
5 min. temu

Kto pomaga katom i mordercom jest współwinny zbrodni.. Więc panie Ziobro - pod trybunał stanu za współudział w zabójstwie ze szczególnym okrucieństwem. ( a dlaczego aresztowano przechodniow nagrywających scene zatrzymania ? pod jakimi zarzutami ?)

Waran
6 min. temu

Pamiętamy... "przez tego pana już nikt..." itd Ziobro nałogowo kłamie. Taki to minister od "sprawiedliwości".

Biegłyprzed chwilą

A jego starego i schorowanego ojca zamordował lekarz.

Data: 2017-05-24 16:03:12
Autor: boukun
Ziobro tlumaczy mordercow Stachowiaka tak jak Kiszczak tlumaczyl innych mordercow Grzegorza Przemyka
Adam
2h temu

Hipokryzja Ziobry jest nie do opisania. Policjanci zakatowali chłopaka na śmierć ale to nie była przyczyna śmierci. Ale lekarz, który starał się ratować jego ojca na stole operacyjnym to już morderca.

Renifer
2h temu

Oni tylko pobudzali do życia paralizatorem , ale niestety zmarł przez substancje. Panie Ziobro to pan powinien podać się do dymisji, rok czasu zamiecione pod dywan, Śledztwo Żuk pod największym nadzorem, żenada

joko
2h temu

czy Pan Ziobro zażył jakieś psychotropy??? bo gada jakby tak było!!!! jak Pan ma odwagę tak mówić!!!!!??????? jest Pan bez honoru!!!! A przesłuchanie w toalecie i rażenie go tam prądem to norma i ok????? TAK?????

suweren
5 min. temu

Zybi....... a tatusia zamordowali lekarze?

przedszkolak
16 min. temu

To kolejny chory gość!!! Oczywiście, że wina PO ( nie jestem nawet sympatykiem)!!!Jak długo będziemy słuchać "pseudo prawnika"... "magisterka"... Czy Ktoś uwierzy, że przez rok nikt, nic nie wiedział????! To nawet przedszkolak w to nie uwierzy!!!

jarek
16 min. temu

ZIOBRO NIE BŁAŹNIJ SIE DO KOŃCA !!!!!!
TAKIE DYRDYMAŁY MOŻESZ W RADIU MARYJA OPOWIADAĆ

Półprawdy
23 min. temu

Połowa studentów bierze amfę i żyją.Jestem pewna,że gdyby Igor został tam na rynku,to by żył.
Zły
23 min. temu

To było morderstwo a Ci co bronią tych niby policjantów to powinni odpowiadać za mataczenie i pomoc w tej sprawie...

[...]

Historyk
34 min. temu

Przed drugą wojną światową w Berezie Kartuskiej władza też tak czyniła. Teraz im buduje się pomniki i wręcza ordery.

DZEK
35 min. temu

Sukces Wielkiego Zera : pan Stachowiak już nigdy przez nikogo nie będzie zabity.

Beria
1h temu

Brawo Ziobro, krok po kroku, następny raz od razu pod ścianę, po co ktoś ma zasikać komisariat.

zen
1h temu

Polacy ! wychodzimy na ulicę, policja zabiła chłopaka i sprawę ziobro chce zamieść pod dywan a winą obarczyć zmarłego- zabitego przez policje,mamy jak w komunie albo gorzej

Żyw
1h temu

Wczoraj oglądałam o tym program. Jak ten chłopak mówił błagam Was. Zwyczajnie się rozbeczałam. Jak można być taką świnią i znęcać się nad kimś kto nie może się bronić. Panowie mam nadzieję,że Wam się to wszystko wróci. I tego Wam życzę.

Irena
1h temu

Zabiliście chłopaka bezbronnego w kajdankach a pan panie Ziobro bierze jakieś psychotropy pana ojciec zmarł W smoleńsku była katastrofa a Igora zakatowaliście na śmierć Nic was nie usprawiedliwia

ciekawski
2h temu

Czyli gdyby nie interwencja policji i Igor stał sobie spokojnie na rynku to też by tam umarł?

Data: 2017-05-25 16:07:00
Autor: Stokrotka
Ziobro tlumaczy mordercow Stachowiaka tak jak Kiszczak tlumaczyl innych mordercow Grzegorza Przemyka
Hipokryzja Ziobry jest nie do opisania.

Pis to zwykła banda jak każda inna partia.
Byle się dorwać do władzy i nahapać,
a policja zawsze w tym hapaniu pomaga żądzącemu,
więc czego się spodziewałeś po Pisie i Ziobrze innego?

Oni też hcą się nahapać, i najłatwiej to robić z policją.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2017-05-25 21:45:02
Autor: k0pe
Ziobro tlumaczy mordercow Stachowiaka tak jak Kiszczak tlumaczyl innych mordercow Grzegorza Przemyka
Stokrotka on 25.05.2017 21:07 wrote
[...]

Obecny reżim powołał nawet swoje bojówki - WOT.

Data: 2017-05-24 16:29:54
Autor: A. Filip
min. Ziobro: To grunt zabił!
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/to-nie-porazenie-paralizatorem-zabilo-igora-stachowiaka-zbigniew-ziobro-twierdzi-ze-jest-inaczej-6126066079824001a

https://pl.wikiquote.org/wiki/Czarodzicielstwo
- Nie polecę na tym, mam lęk gruntu!
- Chciałeś powiedzieć - lęk wysokości, poza tym nie bądź głuptasem!
- Wiem co chciałem powiedzieć, to grunt zabija!

--
A. Filip

Data: 2017-05-24 17:27:28
Autor: Lepudruk
min. Ziobro: To grunt zabił!
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+5fg5l7e1ff-h5o3@buntownik.pl...
[...]

I tylko tyle masz do powiedzenia? Jesteś taki sam skurwysyn jak ta cała sitwa!

--
Lepudruk

:

Data: 2017-05-24 17:26:36
Autor: Lepudruk
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:og3phi$fbu$1gioia.aioe.org...
http://wiadomosci.wp.pl/to-nie-porazenie-paralizatorem-zabilo-igora-stachowiaka-zbigniew-ziobro-twierdzi-ze-jest-inaczej-6126066079824001a
\

Teraz widzisz co to za sitwa! Przejrzałes w końcu na oczy?

--
Lepudruk

Data: 2017-05-24 20:49:44
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:og4bft$1fks$1gioia.aioe.org...
Użytkownik "Lepudruk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Widzę i widziałem, tak samo za sitwy PO, niczym się nie różnią bandziory...

Kwak! Kwak. Komuna to był fajny ustrój,co? Truskawi można było jeść z krzaka ;-)))

CL

Ziobro tlumaczy mordercow Stachowiaka tak jak Kiszczak tlumaczyl innych mordercow Grzegorza Przemyka