Ziobro uderza w lichwę

Data: 2016-07-19 17:06:26
Autor: u2
Ziobro uderza w lichwę
cyrkus i pajdak dostają szału:)))

http://www.tvp.info/26191104/ziobro-uderza-w-lichwe-nie-bedzie-poblazania-dla-cwaniakow-i-brutalnych-przestepcow

Ziobro uderza w lichwę. Nie będzie pobłażania dla ,,cwaniaków i brutalnych przestępców"

Nowelę ustawy o notariacie, która zakłada nagrywanie czynności notarialnych, zapowiada minister sprawiedliwości prokurator generalny Zbigniew Ziobro. Dodał, że chodzi o zwalczanie lichwiarskich pożyczek, które doprowadzają wielu ludzi do tragedii; wielu z nich ląduje na bruku.

W poniedziałek Ziobro powiedział dziennikarzom, że ok. 90 proc. postępowań prokuratorskich w tego typu sprawach kończy się albo odmową śledztwa, albo jego umorzeniem. - Ci ludzie pozostają sami ze swym problemem - dodał minister. Według Ziobry skuteczną ochroną bezpieczeństwa Polaków będą zmiany prawa, w tym nagrywanie czynności notarialnych.

W Kodeksie karnym ma się zaś pojawić zapis o odpowiedzialności karnej od 3 miesięcy do 5 lat więzienia dla tego, ,,kto w zamian za udzielone osobie fizycznej świadczenie pieniężne, niepozostające w bezpośrednim związku z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, żąda od niej odsetek, wynagrodzenia lub jakiegokolwiek innego świadczenia pieniężnego z tytułu udzielenia świadczenia, o łącznej wartości przekraczającej równowartość należnych odsetek maksymalnych".

Ziobro podziękował też obecnej na konferencji senator Lidii Staroń, która, jak mówił, jest bardzo zasłużona w walce z patologią lichwy. Minister sprawiedliwości podkreślił, że ,,ogromna ludzka krzywda, jest wynikiem bezkarności cwaniaków, brutalnych przestępców, którzy przy pomocy pożyczek lichwiarskich doprowadzają tysiące ludzi do stanu całkowitej bezradności".

RPO za nagrywaniem notariuszy

W czerwcu RPO Adam Bodnar opowiedział się w liście do Krajowej Rady Notarialnej za nagrywaniem czynności notarialnych - aby lepiej chronić interesy stron, np. w sytuacji utraty mieszkania w wyniku zawierania niekorzystnych umów pożyczkowych. Samorząd środowiska jest gotowy uczestniczyć w ewentualnych pracach nad odpowiednimi zmianami legislacyjnymi - mówiła wtedy rzeczniczka KRN, notariusz Barbara Nintza.

Dodawała, że sama propozycja nagrywania czynności notariuszy jest dość ogólna i wymagałaby doprecyzowania, m.in. co do tego, które czynności miałyby być nagrywane. Nintza podała, że toczy się kilka postępowań notarialnych sądów dyscyplinarnych wobec notariuszy co do spraw, które były przedmiotem pisma RPO.

PAP, TVP Info

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-07-19 19:06:53
Autor: Marek Czaplicki
Ziobro uderza w lichwę
u2 pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 19 lipca 2016 17:06 :

http://www.tvp.info/26191104/ziobro-uderza-w-lichwe-nie-bedzie-poblazania-dla-cwaniakow-i-brutalnych-przestepcow

Kurde tego się już komentować nie da. Hłe hłe. Notariusze są przy udzielaniu "chwilówek"?

Data: 2016-07-19 10:38:39
Autor: bronek.tallar
Ziobro uderza w lichwę
użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

Kurde tego się już komentować nie da. Hłe hłe. Notariusze są przy udzielaniu "chwilówek"?

Tak wiem, dla ciebie to niewiarygodne. Niestety
takie cuda zdarzają się w gojcowie. Tylko jaka niedowidzącą babcinę trza zwerbować i masz chałupę:)

Data: 2016-07-19 19:41:56
Autor: Marek Czaplicki
Ziobro uderza w lichwę
bronek.tallar@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 19 lipca 2016 19:38 :

> [...]

takie cuda zdarzają się w gojcowie.

Tylko jaka niedowidzącą babcinę trza zwerbować i masz chałupę:)

Nie wiem czy wiesz o czym się wypowiadasz.

Data: 2016-07-19 11:31:36
Autor: bronek.tallar
Ziobro uderza w lichwę
użytkownik Marek Czaplicki napisał:

> Tylko jaka niedowidzącą babcinę trza zwerbować i masz chałupę:)

Nie wiem czy wiesz o czym się wypowiadasz.

Pierwsze z brzegu Czepliku.
http://www.dziennikbaltycki.pl/artykul/9098058,pomorze-plaga-wyludzen-mieszkan-od-seniorow-na-pozyczke,id,t.html

Aleś ty kuwa niegramotny Czepliku, a Ty wyrwał jaką chałupę
od niedowidzącej staruszki?

Data: 2016-07-19 20:37:40
Autor: Marek Czaplicki
Ziobro uderza w lichwę
bronek.tallar@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 19 lipca 2016 20:31 :

> [...]

Aleś ty kuwa niegramotny Czepliku, a Ty wyrwał jaką chałupę

No co? Wsadzą tego notariusza za kraty? Czy coś mnie ominęło? Artykuł jest o "zbawiennym wpływie kamer" na ograniczenie lichwy.

Data: 2016-07-19 21:07:03
Autor: u2
Ziobro uderza w lichwę
W dniu 2016-07-19 o 20:37, Marek Czaplicki pisze:
No co? Wsadzą tego notariusza za kraty? Czy coś mnie ominęło? Artykuł jest o
"zbawiennym wpływie kamer" na ograniczenie lichwy.

te czeplik, sex-kamerki proponuje wasz Bodnar, Ziobro proponuje cuś zupełnie innego:)

Data: 2016-07-19 19:51:33
Autor: A. Filip
Ziobro uderza w lichwę
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
> [...]

takie cuda zdarzają się w gojcowie.

Tylko jaka niedowidzącą babcinę trza zwerbować i masz chałupę:)

Nie wiem czy wiesz o czym się wypowiadasz.

Polska być duża kraja.  Dosłownie kilka "podobnych" przypadków pewnie
się trafiło.  Przypadki zarzucania notariuszom sfałszowania aktów
notarialnych jakoś też wydaje mi się że obiły mi się o uszy.

Wiec w sumie rejestrowanie video "nie duperel" notarialnych jakiś sens
ma i pewnie uchroni paru notariuszy od "ciągania po sądach" za
"mnie w ogóle u notariusza nie było".
A że najbardziej akurat uderzy "w lichwę" to stwierdzenie "dziwnawe+".

Kto chodzi w nieskazitelności, będzie chodzić bezpiecznie, ale kto
wykrzywia swe drogi, da się poznać.  (Przysłowie biblijne)

Data: 2016-07-19 19:56:21
Autor: Marek Czaplicki
Ziobro uderza w lichwę
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 19 lipca 2016 19:51 :

[...]

No i tu si ę zgadzam. Co ma notariusz do lichwy?

Data: 2016-07-19 20:01:19
Autor: u2
Ziobro uderza w lichwę

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/pozyczki-po-ktorych-dluznik-przychodzi-po-mieszkanie/th88d0

Data: 2016-07-19 20:10:48
Autor: Marek Czaplicki
Ziobro uderza w lichwę
u2 pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 19 lipca 2016 20:01 :

W dniu 2016-07-19 o 19:56, Marek Czaplicki pisze:
No i tu si ę zgadzam. Co ma notariusz do lichwy?

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/pozyczki-po-ktorych-dluznik-przychodzi-po-mieszkanie/th88d0

I co? Filmowanie notariusza ma to zmienić? Jedną kopię dostaje jedna strona, drugą druga,  a trzecia jest u notariusza, a jak obciąża się hipotekę to jeszcze są sądy rejestrowe.
Chwilówki i lombardy, to jest prawdziwa żyła złota dla kombinatorów.

Data: 2016-07-19 20:19:26
Autor: u2
Ziobro uderza w lichwę
W dniu 2016-07-19 o 20:10, Marek Czaplicki pisze:
[...]

prawdziwe el dorado to jednak notariusze czeplik:)

Data: 2016-07-19 20:23:30
Autor: Marek Czaplicki
Ziobro uderza w lichwę
u2 pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 19 lipca 2016 20:19 :

[...]

To się kształć i rób aplikację, a nie gadasz o tym co się wyraja w główce Ziobry.

Data: 2016-07-19 20:28:53
Autor: u2
Ziobro uderza w lichwę
W dniu 2016-07-19 o 20:23, Marek Czaplicki pisze:
To się kształć i rób aplikację, a nie gadasz o tym co się wyraja w główce
Ziobry.

czeplik, masz jak zwykle projekcję, podałem artykuł z PAP, który połączył wypowiedź Ziobry na temat wyłudzeń mieszkań za pomocą lichwy z ze stanowiskiem Bodnara w zupełnie innej sprawie, ty naprawdę mało kumaty jesteś czeplik:))))))

Data: 2016-07-19 20:33:38
Autor: Marek Czaplicki
Ziobro uderza w lichwę
u2 pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 19 lipca 2016 20:28 :

[...]

A ja z Ciebie dałem tytulik wątku? Czy Ty?

Data: 2016-07-19 21:05:14
Autor: u2
Ziobro uderza w lichwę
W dniu 2016-07-19 o 20:33, Marek Czaplicki pisze:
A ja z Ciebie dałem tytulik wątku? Czy Ty?

to co czeplik, znowu nie widzisz manipulacji PAP, która łączy wczorajszą wypowiedź Ziobry z czerwcową wypowiedzią Bodnara ? Ziobro proponuje konkretne działania uderzające w was lichwiarzy, a Bodnar proponuje ... kamerki:)

Data: 2016-07-20 02:00:49
Autor: Budzik
Ziobro uderza w lichwę
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Raczej jednak chwilówki. Kwestia skali. Ukradzionych w ten sposób mieszkan jest pewnie troche ale nie az tak duzo.
Chwilówki natomiast to setki tysiecy umów i zorganizowane systematyczne wpedzanie klientów w spirale zadłuzenia.

Data: 2016-07-19 19:57:31
Autor: u2
Ziobro uderza w lichwę
W dniu 2016-07-19 o 19:51, A. Filip pisze:
Polska być duża kraja.  Dosłownie kilka "podobnych" przypadków pewnie
się trafiło.

Ziobro mówił w PR I, że obejmując stanowisko PG zaskoczyła go ogromna liczba wyłudzeń mieszkań przez lichwę w Bolanda:)

Data: 2016-07-19 19:51:43
Autor: u2
Ziobro uderza w lichwę
W dniu 2016-07-19 o 19:41, Marek Czaplicki pisze:
Nie wiem czy wiesz o czym się wypowiadasz.

lol czeplik jak zwykle wszystkowiedzący:)

Data: 2016-07-19 19:55:14
Autor: Pajdak
Ziobro uderza w lichwę
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:nmlop5$o5k$1node1.news.atman.pl...
> [...]

takie cuda zdarzają się w gojcowie.

Tylko jaka niedowidzącą babcinę trza zwerbować i masz chałupę:)

Nie wiem czy wiesz o czym się wypowiadasz.

Bronek to taki klon u2 czyli jeden z przygłupów PiS oszczekujących furanki z moherami.

--
Lepudruk

Data: 2016-07-19 19:29:07
Autor: u2
Ziobro uderza w lichwę
W dniu 2016-07-19 o 19:06, Marek Czaplicki pisze:
Kurde tego się już komentować nie da. Hłe hłe. Notariusze są przy udzielaniu
"chwilówek"?

czeplik, o notariuszach bełkocze cuś wasz Bodnar:)

Data: 2016-07-19 19:37:01
Autor: Marek Czaplicki
Ziobro uderza w lichwę
u2 pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 19 lipca 2016 19:29 :

W dniu 2016-07-19 o 19:06, Marek Czaplicki pisze:
Kurde tego się już komentować nie da. Hłe hłe. Notariusze są przy
udzielaniu "chwilówek"?

czeplik, o notariuszach bełkocze cuś wasz Bodnar:)

Przeczytaj artykuł matole, to w nim jest ten bełkot o notariuszach.

Data: 2016-07-19 19:50:05
Autor: u2
Ziobro uderza w lichwę
W dniu 2016-07-19 o 19:37, Marek Czaplicki pisze:
Przeczytaj artykuł matole, to w nim jest ten bełkot o notariuszach.

lol czeplik ma tolę:)

fajnie się pienisz czeplik:)))))))))))))