Ziobro uderza w lichwę

Data: 2016-07-19 19:06:53
Autor: Marek Czaplicki
Ziobro uderza w lichwę
u2 pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 19 lipca 2016 17:06 :

http://www.tvp.info/26191104/ziobro-uderza-w-lichwe-nie-bedzie-poblazania-dla-cwaniakow-i-brutalnych-przestepcow

Kurde tego się już komentować nie da. Hłe hłe. Notariusze są przy udzielaniu "chwilówek"?

Data: 2016-07-19 10:38:39
Autor: bronek.tallar
Ziobro uderza w lichwę
użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

Kurde tego się już komentować nie da. Hłe hłe. Notariusze są przy udzielaniu "chwilówek"?

Tak wiem, dla ciebie to niewiarygodne. Niestety
takie cuda zdarzają się w gojcowie. Tylko jaka niedowidzącą babcinę trza zwerbować i masz chałupę:)

Data: 2016-07-19 19:41:56
Autor: Marek Czaplicki
Ziobro uderza w lichwę
bronek.tallar@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 19 lipca 2016 19:38 :

> [...]

takie cuda zdarzają się w gojcowie.

Tylko jaka niedowidzącą babcinę trza zwerbować i masz chałupę:)

Nie wiem czy wiesz o czym się wypowiadasz.

Data: 2016-07-19 11:31:36
Autor: bronek.tallar
Ziobro uderza w lichwę
użytkownik Marek Czaplicki napisał:

> Tylko jaka niedowidzącą babcinę trza zwerbować i masz chałupę:)

Nie wiem czy wiesz o czym się wypowiadasz.

Pierwsze z brzegu Czepliku.
http://www.dziennikbaltycki.pl/artykul/9098058,pomorze-plaga-wyludzen-mieszkan-od-seniorow-na-pozyczke,id,t.html

Aleś ty kuwa niegramotny Czepliku, a Ty wyrwał jaką chałupę
od niedowidzącej staruszki?

Data: 2016-07-19 20:37:40
Autor: Marek Czaplicki
Ziobro uderza w lichwę
bronek.tallar@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 19 lipca 2016 20:31 :

> [...]

Aleś ty kuwa niegramotny Czepliku, a Ty wyrwał jaką chałupę

No co? Wsadzą tego notariusza za kraty? Czy coś mnie ominęło? Artykuł jest o "zbawiennym wpływie kamer" na ograniczenie lichwy.

Data: 2016-07-19 21:07:03
Autor: u2
Ziobro uderza w lichwę
W dniu 2016-07-19 o 20:37, Marek Czaplicki pisze:
No co? Wsadzą tego notariusza za kraty? Czy coś mnie ominęło? Artykuł jest o
"zbawiennym wpływie kamer" na ograniczenie lichwy.

te czeplik, sex-kamerki proponuje wasz Bodnar, Ziobro proponuje cuś zupełnie innego:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-07-19 19:51:33
Autor: A. Filip
Ziobro uderza w lichwę
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
> [...]

takie cuda zdarzają się w gojcowie.

Tylko jaka niedowidzącą babcinę trza zwerbować i masz chałupę:)

Nie wiem czy wiesz o czym się wypowiadasz.

Polska być duża kraja.  Dosłownie kilka "podobnych" przypadków pewnie
się trafiło.  Przypadki zarzucania notariuszom sfałszowania aktów
notarialnych jakoś też wydaje mi się że obiły mi się o uszy.

Wiec w sumie rejestrowanie video "nie duperel" notarialnych jakiś sens
ma i pewnie uchroni paru notariuszy od "ciągania po sądach" za
"mnie w ogóle u notariusza nie było".
A że najbardziej akurat uderzy "w lichwę" to stwierdzenie "dziwnawe+".

Kto chodzi w nieskazitelności, będzie chodzić bezpiecznie, ale kto
wykrzywia swe drogi, da się poznać.  (Przysłowie biblijne)

Data: 2016-07-19 19:56:21
Autor: Marek Czaplicki
Ziobro uderza w lichwę
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 19 lipca 2016 19:51 :

[...]

No i tu si ę zgadzam. Co ma notariusz do lichwy?

Data: 2016-07-19 20:01:19
Autor: u2
Ziobro uderza w lichwę

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/pozyczki-po-ktorych-dluznik-przychodzi-po-mieszkanie/th88d0

Data: 2016-07-19 20:10:48
Autor: Marek Czaplicki
Ziobro uderza w lichwę
u2 pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 19 lipca 2016 20:01 :

W dniu 2016-07-19 o 19:56, Marek Czaplicki pisze:
No i tu si ę zgadzam. Co ma notariusz do lichwy?

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/pozyczki-po-ktorych-dluznik-przychodzi-po-mieszkanie/th88d0

I co? Filmowanie notariusza ma to zmienić? Jedną kopię dostaje jedna strona, drugą druga,  a trzecia jest u notariusza, a jak obciąża się hipotekę to jeszcze są sądy rejestrowe.
Chwilówki i lombardy, to jest prawdziwa żyła złota dla kombinatorów.

Data: 2016-07-19 20:19:26
Autor: u2
Ziobro uderza w lichwę
W dniu 2016-07-19 o 20:10, Marek Czaplicki pisze:
[...]

prawdziwe el dorado to jednak notariusze czeplik:)

Data: 2016-07-19 20:23:30
Autor: Marek Czaplicki
Ziobro uderza w lichwę
u2 pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 19 lipca 2016 20:19 :

[...]

To się kształć i rób aplikację, a nie gadasz o tym co się wyraja w główce Ziobry.

Data: 2016-07-19 20:28:53
Autor: u2
Ziobro uderza w lichwę
W dniu 2016-07-19 o 20:23, Marek Czaplicki pisze:
To się kształć i rób aplikację, a nie gadasz o tym co się wyraja w główce
Ziobry.

czeplik, masz jak zwykle projekcję, podałem artykuł z PAP, który połączył wypowiedź Ziobry na temat wyłudzeń mieszkań za pomocą lichwy z ze stanowiskiem Bodnara w zupełnie innej sprawie, ty naprawdę mało kumaty jesteś czeplik:))))))

Data: 2016-07-19 20:33:38
Autor: Marek Czaplicki
Ziobro uderza w lichwę
u2 pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 19 lipca 2016 20:28 :

[...]

A ja z Ciebie dałem tytulik wątku? Czy Ty?

Data: 2016-07-19 21:05:14
Autor: u2
Ziobro uderza w lichwę
W dniu 2016-07-19 o 20:33, Marek Czaplicki pisze:
A ja z Ciebie dałem tytulik wątku? Czy Ty?

to co czeplik, znowu nie widzisz manipulacji PAP, która łączy wczorajszą wypowiedź Ziobry z czerwcową wypowiedzią Bodnara ? Ziobro proponuje konkretne działania uderzające w was lichwiarzy, a Bodnar proponuje ... kamerki:)

Data: 2016-07-20 02:00:49
Autor: Budzik
Ziobro uderza w lichwę
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Raczej jednak chwilówki. Kwestia skali. Ukradzionych w ten sposób mieszkan jest pewnie troche ale nie az tak duzo.
Chwilówki natomiast to setki tysiecy umów i zorganizowane systematyczne wpedzanie klientów w spirale zadłuzenia.

Data: 2016-07-19 19:57:31
Autor: u2
Ziobro uderza w lichwę
W dniu 2016-07-19 o 19:51, A. Filip pisze:
Polska być duża kraja.  Dosłownie kilka "podobnych" przypadków pewnie
się trafiło.

Ziobro mówił w PR I, że obejmując stanowisko PG zaskoczyła go ogromna liczba wyłudzeń mieszkań przez lichwę w Bolanda:)

Data: 2016-07-19 19:51:43
Autor: u2
Ziobro uderza w lichwę
W dniu 2016-07-19 o 19:41, Marek Czaplicki pisze:
Nie wiem czy wiesz o czym się wypowiadasz.

lol czeplik jak zwykle wszystkowiedzący:)

Data: 2016-07-19 19:55:14
Autor: Pajdak
Ziobro uderza w lichwę
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:nmlop5$o5k$1node1.news.atman.pl...
> [...]

takie cuda zdarzają się w gojcowie.

Tylko jaka niedowidzącą babcinę trza zwerbować i masz chałupę:)

Nie wiem czy wiesz o czym się wypowiadasz.

Bronek to taki klon u2 czyli jeden z przygłupów PiS oszczekujących furanki z moherami.

--
Lepudruk

Data: 2016-07-19 19:29:07
Autor: u2
Ziobro uderza w lichwę
W dniu 2016-07-19 o 19:06, Marek Czaplicki pisze:
Kurde tego się już komentować nie da. Hłe hłe. Notariusze są przy udzielaniu
"chwilówek"?

czeplik, o notariuszach bełkocze cuś wasz Bodnar:)

Data: 2016-07-19 19:37:01
Autor: Marek Czaplicki
Ziobro uderza w lichwę
u2 pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 19 lipca 2016 19:29 :

W dniu 2016-07-19 o 19:06, Marek Czaplicki pisze:
Kurde tego się już komentować nie da. Hłe hłe. Notariusze są przy
udzielaniu "chwilówek"?

czeplik, o notariuszach bełkocze cuś wasz Bodnar:)

Przeczytaj artykuł matole, to w nim jest ten bełkot o notariuszach.

Data: 2016-07-19 19:50:05
Autor: u2
Ziobro uderza w lichwę
W dniu 2016-07-19 o 19:37, Marek Czaplicki pisze:
Przeczytaj artykuł matole, to w nim jest ten bełkot o notariuszach.

lol czeplik ma tolę:)

fajnie się pienisz czeplik:)))))))))))))