Ziobro w akcji

Data: 2017-06-09 12:28:28
Autor: prezydent San Escobar
Ziobro w akcji
Umówił się z 13-latką na dworcu w Katowicach. Czekał na nią z reklamówką w
rękach. W środku miał wibrator, kulki analne, nunczako, żel intymny i
prezerwatywy. Zamiast nastolatki na miejsce przybyli jednak policjanci.

Póki co 51-latek... wyszedł na wolność. Policja nie kryje rozgoryczenia tą
decyzją. - Wnioskowaliśmy do prokuratora o to, by złożył wniosek do sądu o
aresztowanie. Prokurator stwierdził jednak, że wystarczy dozór policji w
miejscu zamieszkania, zakaz kontaktowania się z ofiarą, zakaz zbliżania się do
niej i poręczenie majątkowe.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-09 13:22:31
Autor: boukun
Ziobro w akcji
Użytkownik "prezydent San Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Phi, hi, z jaką ofiarą?

https://wiadomosci.wp.pl/51-latek-umowil-sie-z-13-latka-na-spotkanie-przyniosl-zabawki-erotyczne-i-nunczako-6131460684298369a

tomek999
wczoraj (20:46)

Umówił się z facetem udającym dziewczynkę. Przestępstwa nie ma tutaj, ale leczyć należy obydwu.

vvvbb
2h temu

Z jaką trzynastolatką ? Pokażcie tę trzynastolatkę . W ten sposób to można umówić się również z krową.

Real
2h temu

Wyprodukowane sztucznie przestępstwo, którego de facto nie było.

Kracho Polska
2h temu

Czyli nie umówił się z 13-latką, tylko z internautą.

2ed2
2h temu

Jeżeli ktoś się podszywał pod nieletnią i z nim korespondował to dobry adwokat załatwi to jedną rozprawą, ale prawdopodobnie sprawa nie trafi do sądu bo prokuratura nie będzie się ośmieszać. Pewnie liczą że koleś pęknie i pójdzie na ugodę i dobrowolne poddanie się karze.

nick66
2h temu

Nie umówił się z 13-to latką tylko osobą podającą się.Może się tłumaczyć,że na miejscu chciał sprawdzić dowód,a zabawki każdy ma prawo nosić gdzie chce.Trzeba było najpierw podstawić prawdziwą małolatę.

Wiadomo2h temu

Pewnie, że tak, może powiedzieć, że chciał sprawdzić, czym się kierują takie dziewczynki i zgłosić to jej rodzicom.... i na policję.

Ziobro w akcji