Ziobro wznawia śledztwo w stadninach koni

Data: 2017-08-29 08:49:54
Autor: japanizer
Ziobro wznawia śledztwo w stadninach koni
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/stadnina-w-janowie-przedluzenie-sledztwa,136,0,2359688.html

  Śledztwo w sprawie niegospodarności w stadninie koni w Janowie Podlaskim w   czasach gdy prezesem był odwołany przez PiS Marek Trela miało być umorzone,   ale zostało przedłużone - informuje TOK FM. Tak zdecydował prokurator krajowy.

Drżyjcie poprzednicy, jak PiS już doprowadzi stadniny do ostatecznego upadku.

Nowy "kiedyś widziałem, jak się doi krowę, więc na koniach się znam" szef stadnin, jak już zdechną wszystkie konie -- ogłosi wraz z Ziobrą, kto jest temu winny.

Data: 2017-08-29 18:03:30
Autor: Trefniś
W dniu .08.2017 o 17:49 <japanizer@japanizer.org> pisze:

[...]

Widzę bieda u was...

--
Trefniś

Data: 2017-08-29 10:40:07
Autor: japanizer
On Wednesday, August 30, 2017 at 1:03:45 AM UTC+9, Trefniś wrote:
> [...]
>
> Nowy "kiedyś widziałem, jak się doi krowę, więc na koniach się znam"  > szef stadnin, jak już zdechną wszystkie konie -- ogłosi wraz z Ziobrą,  > kto jest temu winny.

Sam sobie Wojtuś odpisujesz?

Data: 2017-08-29 19:52:02
Autor: Lepudruk

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:c0e98ddb-3956-491d-9dfc-95b7ca85d073googlegroups.com...
[...]

Tusk, PO i Merkel! Cameron też! Wszyscy są winii! Tylko nie PiS! W razie czego Adrian ułaskawi, a szaman z Torunia rozgrzeszy! Będą jak nowi. ;-))

--
Lepudruk

Ziobro wznawia śledztwo w stadninach koni