Ziobro zbyt chory na komisję?

Data: 2010-02-17 09:06:15
Autor: Artur Borubar
Ziobro zbyt chory na komisję?
Zbigniew Ziobro miał być przesłuchiwany przed komisją naciskową, ale niewykluczone, że były minister sprawiedliwości się nie stawi. Jest chory.
Ziobro zadzwonił we wtorek do sekretariatu komisji i poinformował, że może nie stawić się na posiedzenie komisji ze względów zdrowotnych. - Mam ostre zapalenie gardła i lekarz zdecydowanie odradził mi stawanie przed komisją - mówi Ziobro. - Mam nadzieję, że komisja szybko mnie wezwie po raz kolejny, żebym mógł bronić dzielnych funkcjonariuszy służb, którzy walczyli z patologiami - wyjaśnił w rozmowie z "Rzeczpospolitą".

W środę miał odpowiadać na pytania o swoje działania w sprawie tzw. afery gruntowej - posłowie komisji chcą się dowiedzieć, czy wpływał w niedozwolony sposób na śledztwa dotyczące polityków i mediów w czasie rządów PiS.

Przesłuchania cd.

Przesłuchanie Ziobry zostało przerwane w listopadzie 2008 roku. Były minister sprawiedliwości ledwie rozpoczął zeznania, prezentując swe dokonania w resorcie sprawiedliwości - gdy posiedzenie zakończono. Wcześniej przez kilka godzin trwały dyskusje posłów, czy wyłączyć z przesłuchania Arkadiusza Mularczyka.

Ziobro do dziś nie podpisał protokołu zeznań z listopada. Komisja zwróciła się o jego ukaranie, jednak sąd w październiku 2009 nie uwzględnił wniosku w tej sprawie.

http://www.tvn24.pl/-1,1643614,0,1,ziobro-zbyt-chory-na-komisje,wiadomosc.html

Przemek

Czy dzisiaj też będzie ujadanie pisuarowych piesków, że nie ma zwolnienia lekarskiego?

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS
liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., a wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego.

http://pepepe.pl/

Data: 2010-02-17 12:51:24
Autor: cyc

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hlg81o$39t$1news.onet.pl...
[...]

Tak oto szanuja prawo i swoje obywatelskie obowiazki pisomatolki , pisopsychopaci i reszta piswowskiej i pisolubnej swoloczy !.
Kpi w zywe oczy z najwyzszych wladz panstwa i obywateli . Mowiac inaczej zachowuje sie jak typowy nawiedzony gowniarz bo nikt nie wierzy w to , ze nie byl w stanie stanac przed komisja a chore zatoki to dobra wymowka dla ucznia w podstawowce przed klasowka a nie polityka w tym reprezentanta Polski w europarlamencie !.
Skandal !.

cyc

Ziobro zbyt chory na komisję?