Ziobro zbyt chory na komisję?

Data: 2010-02-17 12:51:24
Autor: cyc
Ziobro zbyt chory na komisję?

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hlg81o$39t$1news.onet.pl...
Zbigniew Ziobro miał być przesłuchiwany przed komisją naciskową, ale niewykluczone, że były minister sprawiedliwości się nie stawi. Jest chory.
Ziobro zadzwonił we wtorek do sekretariatu komisji i poinformował, że może nie stawić się na posiedzenie komisji ze względów zdrowotnych. - Mam ostre zapalenie gardła i lekarz zdecydowanie odradził mi stawanie przed komisją - mówi Ziobro. - Mam nadzieję, że komisja szybko mnie wezwie po raz kolejny, żebym mógł bronić dzielnych funkcjonariuszy służb, którzy walczyli z patologiami - wyjaśnił w rozmowie z "Rzeczpospolitą".

W środę miał odpowiadać na pytania o swoje działania w sprawie tzw. afery gruntowej - posłowie komisji chcą się dowiedzieć, czy wpływał w niedozwolony sposób na śledztwa dotyczące polityków i mediów w czasie rządów PiS.

Przesłuchania cd.

Przesłuchanie Ziobry zostało przerwane w listopadzie 2008 roku. Były minister sprawiedliwości ledwie rozpoczął zeznania, prezentując swe dokonania w resorcie sprawiedliwości - gdy posiedzenie zakończono. Wcześniej przez kilka godzin trwały dyskusje posłów, czy wyłączyć z przesłuchania Arkadiusza Mularczyka.

Ziobro do dziś nie podpisał protokołu zeznań z listopada. Komisja zwróciła się o jego ukaranie, jednak sąd w październiku 2009 nie uwzględnił wniosku w tej sprawie.

http://www.tvn24.pl/-1,1643614,0,1,ziobro-zbyt-chory-na-komisje,wiadomosc.html

Przemek

Tak oto szanuja prawo i swoje obywatelskie obowiazki pisomatolki , pisopsychopaci i reszta piswowskiej i pisolubnej swoloczy !.
Kpi w zywe oczy z najwyzszych wladz panstwa i obywateli . Mowiac inaczej zachowuje sie jak typowy nawiedzony gowniarz bo nikt nie wierzy w to , ze nie byl w stanie stanac przed komisja a chore zatoki to dobra wymowka dla ucznia w podstawowce przed klasowka a nie polityka w tym reprezentanta Polski w europarlamencie !.
Skandal !.

cyc

Ziobro zbyt chory na komisję?