Ziobro znów tańczy w TV

Data: 2010-10-25 14:32:57
Autor: boukun
Ziobro znów tańczy w TV
Boszsz, ja myślałem, że te szopki z konferencjami fircyka Ziobry już się dawno skończyły i jest to miniona epoka, a tu widzę, że choroba dalej postępuje...

Luuudzieeee!!! Kogo on chce na siłę przekonać, sąd czy Polaków? Wyłączcie te telewizory...
Nie chcę już widzieć tej minionej epoki PiSiorów.

To mi wygląda na naciski polityczne i zastraszanie komisji, przed jutrzejszym wystapieniem...

I niech ktoś powie, że to nie są naciski?

boukun

Ziobro znów tańczy w TV