Ziobro zostanie w partii. Pod pewnymi warunkami

Data: 2011-11-02 18:07:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Ziobro zostanie w partii. Pod pewnymi warunkami
Zbigniew Ziobro i jego ludzie mogą zostać w PiS.Pod warunkiem, że spełnią surowe warunki, które postawił im prezes partii. Na razie jednak były minister sprawiedliwości odrzuca kompromis.
więcej: http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/364709,ziobro-zostanie-w-partii-pod-pewnymi-warunkami.html

Preziu musi czuć się niepewnie. W przeciwnym wypadku wywaliłby ich na zbity pysk, jak tych od PJN.

Data: 2011-11-02 18:39:41
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb178de$0$2194$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przed chwilą zakończyła się w TVN 24 wypowiedź Ziobry, bo konferencją nie sposób tego nazwać, na powyższy temat. Muszę powiedzieć, że z satysfakcją oglądałem zawiedzione gęby takich ludzi jak Ziobro, Kurski, Cymański, Kempa. Do niedawna bronili kurdupla jak niepodległości, opowiadali bzdury przed kamerami, robili z siebie skończonych idiotów na Sejmowych Komisjach Śledczych, ba łamali prawo, by przypodobać się paranoikowi. Cóż im teraz pozostało innego jak wyjść z sekty kurdupla, założyć własną partyjkę i balansować na granicy 2 - 3 % do następnych wyborów tylko po to, by znaleźć się pod wyborczym progiem po następnym rozdaniu. Tak kończą łachudry, które zawierzyły psycholowi i dopiero SZEŚĆ kolejnych przegranych wyborów uzmysłowiły im gdzie się znaleźli. Mam nadzieję, że w niedługim czasie w analogicznej sytuacji zobaczę wszystkich tych, którzy uparcie trwają przy I kłamcy RP - Jarosławie Kaczyńskim, a jego samego w niebycie politycznym.

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-11-02 18:19:32
Autor: MH
Przemysław W <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał(a):

> [...]

Przed chwilą zakończyła się w TVN 24 wypowiedź Ziobry, bo konferencją nie sposób tego nazwać, na powyższy temat. Muszę powiedzieć, że z satysfakcją oglądałem zawiedzione gęby takich ludzi jak Ziobro, Kurski, Cymański, Kempa. Do niedawna bronili kurdupla jak niepodległości, opowiadali bzdury przed kamerami, robili z siebie skończonych idiotów na Sejmowych Komisjach Śledczych, ba łamali prawo, by przypodobać się paranoikowi. Cóż im teraz pozostało innego jak wyjść z sekty kurdupla, założyć własną partyjkę i balansować na granicy 2 - 3 % do następnych wyborów tylko po to, by znaleźć się pod wyborczym progiem po następnym rozdaniu. Tak kończą łachudry, które zawierzyły psycholowi i dopiero SZEŚĆ kolejnych przegranych wyborów uzmysłowiły im gdzie się znaleźli. Mam nadzieję, że w niedługim czasie w analogicznej sytuacji zobaczę wszystkich tych, którzy uparcie trwają przy I kłamcy RP - Jarosławie Kaczyńskim, a jego samego w niebycie politycznym.

=================

"Kręgosłup" moralny Zera i Kurskiego jest powszechnie znany , więc nie sensu
się nad tym rozwodzić. Nie mniej jednak , z całą pewnością mają swoje ambicje
polityczne i co tu dużo gadać , Eurokoryto jest dosyć intratne i z tego nie
zrezygnują. W zaistniałej sytuacji , w imię ich osobistych partykularnych
interesów nie pozostaje im nic innego niż rozstanie się( I TO Z HUKIEM !!) z
fuhrerem. Po wystąpieniu/wypierdoleniu z sekty , idę o zakład , że nie będą
się pindolić jak lalusie z PJN , tylko ostro pojadą po bezzębnym. Czy będą
następnie poniżej progu wyborczego ??  Cholera wie , mają trochę więcej tupetu
i sprytu niż JPN'owcy , a jak to kumpel Zera powiedział (poniekąd słusznie)
...... naród kupi..  Tak czy inaczej , przewiduję rychły zjazd notowań sekty
jak z równi pochyłej pod kątem>Pi/4 (prawie Pi/2) !! Oby tak dalej Prezesie !!!  Aha , był Prezes wczoraj na grobach ???

MH

Data: 2011-11-02 18:54:01
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław W napisał:

[...]

"Postawa Jarosława Kaczyńskiego jest autentyczna, prawdziwa. On taki jest -
tak wątpiącym w przemianę prezesa PiS odpowiada Zbigniew Ziobro."

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,7871432,Wybory_2010___On_taki_jest____Ziobro_o_metamorfozie.html

Polecam wpisanie w Google:

"Ziobro o Kaczyńskim 2010"

:)))))))

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-11-02 19:05:34
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1rycsyg57ybyv$.s0espnszw34y.dlg40tude.net...
Przemysław W napisał:

[...]

Zbigniewu Ziobru od meblów tylko "troszeczkę" minął się z prawdą. Teraz ten błąd odczuł na własnej skórze i tak powinno być. Z niecierpliwością czekam na chwilę gdy publicznie zaczną się oskarżać o łamanie prawa w latach 2005 - 2007

 Przemek

Data: 2011-11-02 19:20:13
Autor: Grzegorz Z.

Przemysław W napisał:

[...]

No bo przecież muszą mieć sporo haków na siebie.

Data: 2011-11-02 21:09:26
Autor: Przemysław W
[...]

Co do tego nie mam żadnych wątpliwości.

Przemek

Data: 2011-11-03 05:43:03
Autor: stevep
Dnia 02-11-2011 o 18:07:40 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Preziu musi czuć się niepewnie. W przeciwnym wypadku wywaliłby ich na  zbity pysk, jak tych od PJN.

Zakłamanie u niego niepodważalne- wezwanie do kapitulacji nazwać  kompromisem, to nawet Urban musiałby się u niego dokształcać.

--
stevep

Ziobro zostanie w partii. Pod pewnymi warunkami