Ziobrotok nie zajmuje się PR-em?

Data: 2009-04-16 05:39:35
Autor: cirrus
Ziobrotok nie zajmuje się PR-em?
# Zbigniew Ziobro umywa ręce od słabych ostatnio notowań Prawa i Sprawiedliwości. - Trudno mi mówić o strategii medialnej partii. Ja nie miałem wpływu na politykę związaną z wizerunkiem. Ale jej skuteczność zweryfikują wybory - dodaje.
Były minister sprawiedliwości podkreśla, że "nie zajmuje się PR-em". - Moja wysoka ocena w opinii publicznej przychodzi sama z siebie. To efekt moich działań, skutecznego ścigania przestępców, a nie zabiegów specjalistów od wizerunku - tłumaczy. #
Ze strony:
http://tnij.org/c8jb
Tylko czym ten mydlek sie zajmuje?

--