Ziobru na prezydenta, czyli toruński oszust rządzi picem!

Data: 2010-11-08 09:42:27
Autor: Azor jest pedałem
Ziobru na prezydenta, czyli toruński oszust rządzi picem!
- PiS ma być wehikułem do wyniesienia Zbyszka Ziobry do prezydentury. Mnie nie wyrzucił Jarosław Kaczyński, a właśnie on. Zaraz po wyborach prezydenckich rozpoczął nakręcanie złej atmosfery i podjął starania o przejęcie partii, bo przegrane wybory były Ziobrze i Kurskiemu na rękę, żeby mogli zacząć przejmować PiS i to się teraz dzieje. Zadziwiające było to, że Ziobro nie włączał się w kampanię wyborczą Jarosława Kaczyńskiego. Zbigniew Ziobro nigdy nie bierze odpowiedzialności, woli rozliczać. Życzę moim kolegom, a w szczególności Jarosławowi Kaczyńskiemu powodzenia - mówi w pierwszej części rozmowy z Onet.pl Elżbieta Jakubiak.

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/jakubiak-przegrane-wybory-byly-ziobrze-i-kurskiemu,1,3775285,wiadomosc.html

"Ale przecież takie osoby jak Joachim Brudziński, to ludzie dialogu. Nie można było podjąć tych rozmów raz jeszcze?

- Może Joachim to człowiek dialogu, ale on miał tylko jedno zadanie: wypchnąć nas z PiS i to mu się udało. Teoretycznie dialog jest możliwy, ale nie w momencie, w którym trzeba zrobić wszystko, żeby partia nie wygrała wyborów parlamentarnych, bo są inne priorytety. PiS ma być wehikułem do wyniesienia Zbyszka Ziobry na urząd prezydenta."

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-08 10:34:14
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:ib8d5l$m9m$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jakież to żałosne! Ta naiwna kobita sądzi, że Ziobro zrobiłby cokolwiek bez zgody Jarosława Kaczyńskiego?

d.

Ziobru na prezydenta, czyli toruński oszust rządzi picem!