Ziobru na prezydenta, czyli toruński oszust rządzi picem!

Data: 2010-11-08 10:34:14
Autor: Dobrodziej
Ziobru na prezydenta, czyli toruński oszust rządzi picem!

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:ib8d5l$m9m$1inews.gazeta.pl...
- PiS ma być wehikułem do wyniesienia Zbyszka Ziobry do prezydentury. Mnie nie wyrzucił Jarosław Kaczyński, a właśnie on. Zaraz po wyborach prezydenckich rozpoczął nakręcanie złej atmosfery i podjął starania o przejęcie partii, bo przegrane wybory były Ziobrze i Kurskiemu na rękę, żeby mogli zacząć przejmować PiS i to się teraz dzieje. Zadziwiające było to, że Ziobro nie włączał się w kampanię wyborczą Jarosława Kaczyńskiego. Zbigniew Ziobro nigdy nie bierze odpowiedzialności, woli rozliczać. Życzę moim kolegom, a w szczególności Jarosławowi Kaczyńskiemu powodzenia - mówi w pierwszej części rozmowy z Onet.pl Elżbieta Jakubiak.

Jakież to żałosne! Ta naiwna kobita sądzi, że Ziobro zrobiłby cokolwiek bez zgody Jarosława Kaczyńskiego?

d.

Ziobru na prezydenta, czyli toruński oszust rządzi picem!