Ziobru się kompromituje, a Hofman i Poręba nieuchwytni.

Data: 2011-07-08 08:02:22
Autor: Przemysław W
Ziobru się kompromituje, a Hofman i Poręba nieuchwytni.
- To nie powinno się zdarzyć, to nam szkodzi - mówi o akcji Zbigniewa Ziobry w europarlamencie szef kampanii PiS.
Gdy Donald Tusk w środę zaprezentował w Strasburgu cele polskiej prezydencji, atak przypuścił europoseł PiS Zbigniew Ziobro. Zarzucił premierowi, że tłumi wolność słowa, a za jego rządów pracę tracą niewygodni dla niego dziennikarze. Ziobro, wraz z czterema innymi europosłami, w tym Jackiem Kurskim, napisał też list do szefów frakcji w europarlamencie, by zajęli się sprawą ''ograniczania wolności słowa w Polsce''. Wystąpienie Ziobry nie było spontaniczne, ostry atak na Tuska zapowiadał dzień wcześniej Kurski na posiedzeniu frakcji.

Działania te potępili politycy Platformy, SLD i PSL. Ale - jak napisała wczoraj ''Gazeta'' - Ziobro zirytował także niektórych polityków PiS. Jeden z liderów partii powiedział nam, że Ziobro - formalnie członek sztabu wyborczego - ani razu się nie wziął w nim udziału, a jego występ niszczy spójność przekazu.

Wczoraj byłego ministra sprawiedliwości skrytykował szef sztabu PiS europoseł Tomasz Poręba. - Zbigniew Ziobro nie rozmawiał ze mną na temat listów. Nic o nich nie wiedziałem - powiedział Wirtualnej Polsce. Dodał, że Ziobro nie skonsultował listów ani z kierownictwem partii, ani sztabem, ani szefem PiS w europarlamencie prof. Ryszardem Legutką. - To nie powinno się zdarzyć, to nam szkodzi - zaznaczył Poręba.

Od Ziobry zdystansował się także rzecznik partii Adam Hofman. - Ja bym tak głosu nie zabrał, gdyby Jarosław Kaczyński był w europarlamencie, nie miałby takich wypowiedzi - mówił w Radiu ZET, ale i zaznaczył, że europosłowie mają prawo do krytyki.

Po południu w siedzibie PiS głos zabrał Jarosław Kaczyński. - Europosłowie PiS korzystali z prawa do krytyki, które jest oczywiste, szczególnie w kontekście zbliżających się wyborów. Nie widzę powodu, żeby z tego powodu padały jakieś ciężkie zarzuty - oświadczył prezes PiS.

Lider opozycji zaznaczył, że PiS będzie popierał cele polskiej prezydencji i ''będzie się bardzo cieszyć, jeżeli te sześć miesięcy to będzie dobry czas dla Polski i Unii Europejskiej''. Jedynym europosłem, którego Kaczyński wymienił z nazwiska, był prof. Legutko - i nie odpowiadał na pytania dziennikarzy.

Politycy PiS, w tym rzecznik partii Adam Hofman i szef sztabu Tomasz Poręba, byli wczoraj dla ''Gazety'' nieuchwytni.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,9912193,Szef_kampanii_PiS_gani_Ziobre.html#ixzz1RUUha89u

Przemek

--

W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok, nie zostało
nic. Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły - stwierdził w radiu

Data: 2011-07-08 12:00:41
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iv66hh$jt7$1inews.gazeta.pl...
- To nie powinno się zdarzyć, to nam szkodzi - mówi o akcji Zbigniewa Ziobry w europarlamencie szef kampanii PiS.

Trwają spekulacje czy przypadkiem (czytaj bez zgody prezesa) Zbynio nie wyskoczył przed szereg? Mam nadzieję, że takich akcji będzie więcej i PiS sam się dobije!

BomBel

Data: 2011-07-08 11:46:49
Autor:
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał(a):

Trwają spekulacje czy przypadkiem (czytaj bez zgody prezesa) Zbynio nie wyskoczył przed szereg? Mam nadzieję, że takich akcji będzie więcej i PiS sam się dobije!

zamknij wreszci sobie ta gupia esbecka morde, qurqo esbuska.

Data: 2011-07-08 14:00:01
Autor: Leprechaun

Użytkownik <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv6qn9$nd2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Człowieku, żyłka ci pęknie. Uspokój się! Pisałem ci już matole, że o SB jedynie słyszałem. Rozumiesz matole? Nie ten rocznik. Ty stary dziadu mogłeś być w SB. Znasz rosyjski. Masz we krwi donoszenie. Typowe "esbuc". Z chłopa pan! ;)))))

BomBel

Data: 2011-07-08 16:40:47
Autor: cirrus
Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e16f13a$0$2497$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie genaralizuj, ja też znam rosyjski bo pracowalem w przemyśle zbrojeniowym z radzieckimi doradcami produkcji na licencji radzieckiej.

--
stevep

Data: 2011-07-08 17:05:18
Autor: Leprechaun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iv74tg$fr1$1news.vectranet.pl...
[...]

Tyle, ze ty nie wyzywasz innych od sowieckich pachołków, obserwator opluwa wszystkich.

BomBel

Data: 2011-07-08 17:46:24
Autor: cirrus
Użytkownik "Leprechaun" <polityczne.brudy@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e171cd5$0$2501$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Eee, to taki nawyk byłego esbeka.

--
stevep

Data: 2011-07-08 13:27:12
Autor: brat_olin
Ziobru się kompromituje, a Hofman i Poręba nieuchwytni.
"Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote

[...]

Z pewnych zrodel z trzeciego pietra na Czerskiej wiadomo, ze Michnik z Warszawskim zamkneli sie wczoraj w kiblu na 15 min. "To bardzo zagadkowe, tak dlugie sie zamykanie" - stwierdzila osoba bliska red. Michnikowi.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-07-09 04:48:41
Autor: Krzysiek
Ziobru się kompromituje, a Hofman i Poręba nieuchwytni.
Hallo,

"brat_olin"  schrieb im Newsbeitrag news:iv6pih$gn8$1news.onet.pl...

[...]

a co w tym zagadkowego?? Jakos dziwnie nierozgarnieta jest ta bliska osoba,
bo przeciez -- > 15 -- > HWD (Wysokosc, Majestat Boga), widocznie w obliczu
Majestatu Boga oni zamkneli sie zewnetrznie, a otworzyli wewnetrznie... hmm...
jakos dwuznacznie to zabrzmialo... naja, nigdy nie twierdzilem, ze tematy
religijne sa latwe.

A wlasnie, a jaki jest temat??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-07-09 04:06:49
Autor: obserwator
Krzysiek <krzysiek_@arcor.de> napisał(a):
> [...]

hmm...
jakos dwuznacznie to zabrzmialo... naja, nigdy nie twierdzilem, ze tematy

pan ma niesamowity talent do komplikowania, prostych przekazow.
Ciezko chyba sie panu zyje z takimi umiejetnosciami.

A wlasnie, a jaki jest temat??

No i prosze, teraz nawet sam pan nie rozumie na jaki temat pan pisze, tak sobie pan temat zagmatwal. Wspolczuje:)

Data: 2011-07-09 22:33:01
Autor: Krzysiek

" obserwator"  schrieb im Newsbeitrag news:iv8k4p$671$1inews.gazeta.pl... [...]
pan ma niesamowity talent do komplikowania, prostych przekazow.
Ciezko chyba sie panu zyje z takimi umiejetnosciami.

Nie. A co, poplakal Pan sie ze wspolczucia??
Proste przekazy?? Noooooo... dla Pana moze i proste, jakos mnie
to nie zaskakuje, ale ja nie jestem Zydem i dla mnie te zydowskie zwyczaje religijne wygladaja na bardzo skomplikowane.

[...]
No i prosze, teraz nawet sam pan nie rozumie na jaki temat pan pisze, tak sobie pan temat zagmatwal. Wspolczuje:)

Dziekuje.
Sadzic to Pan sobie moze co Pan chce, to Pana sprawa, ja natomiast
widzac, ze w watku pojawiaja sie takie nazwiska jak Michnik,
delikatnie przypomnialem swoim pytaniem autorowi tekstu na ktory odpowiadam, zeby sprawdzil jaki jest temat watku, bo to watek o politykach, a nie o smieciach.
Ale ja jestem tolerancyjny, nie mam do Pana pretensji, ze Pan tego nie
zrozumial.
Delikatnosc i skromnosc to moje zalety, czy Pan to juz zauwazyl??
Powinien brac Pan ze mnie przyklad.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Ziobru się kompromituje, a Hofman i Poręba nieuchwytni.