Zip na górnej goleni.

Data: 2010-04-16 14:53:18
Autor: Rycki
Zip na górnej goleni.
Siemka,
Czy są przeciwwskazania do zapięcia zip'a na górnej goleni w amorku. Nie porysuje teflonu na nich? Chcę to zrobić by wiedzieć jaki mam dokładne SAG oraz ile ze skoku wykorzystuję.

Pzdr,
Rycki

Data: 2010-04-16 15:02:17
Autor: kml
Zip na górnej goleni.

Użytkownik "Rycki" <rycki@wp.pl> napisał w wiadomości news:hq9mjs$hd3$1news.task.gda.pl...
Siemka,
Czy są przeciwwskazania do zapięcia zip'a na górnej goleni w amorku. Nie porysuje teflonu na nich? Chcę to zrobić by wiedzieć jaki mam dokładne SAG oraz ile ze skoku wykorzystuję.

Załóż gumkę recepturkę - wystarczy obwiązać goleś i zrobić supełek :)

kml
Last update 14/04/2010 AVID Elixir 5 i Bocialarka 2.0

Data: 2010-04-16 15:07:24
Autor: Alfer_z_pracy
Zip na górnej goleni.
kml napisał:
Załóż gumkę recepturkę - wystarczy obwiązać goleś i zrobić supełek :)

Eee, przejechałem z plastkowym zipem niejedną dolinę i górę i nic się złego nie dzieje. Nie ma co dramatyzować, tym bardziej że pewnie po kilku pierwszych dniach testów zip osiądzie na górze goleni i tyle będzie z jego potencjalnej szkodliwej działalności.

W ogóle zipy są genialne, np. w tej chwili mam je na obu amorach, trzymają pancerz przy ramie, dociągają futerał aparatu do nerki a kilka zapasowych na czarną godzine jest przy narzędziach :) Kto jest za zipami niech fpisuje 11111!

A.

Data: 2010-04-16 15:10:56
Autor: kml
Zip na górnej goleni.

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:4bc86115$0$17614$65785112news.neostrada.pl...
kml napisał:
[...]

Ja tam wole gumki :D

[...]

Prawda, zip to dobra rzecz jest, ale zdecydowanie te białe niż te kolorowe. Ja mam zawsze ze sobą kilka zipów i już wiele razy sie przydały. Inna nazwa to trytytki :)

Data: 2010-04-16 16:50:15
Autor: live_evil
Zip na gĂłrnej goleni.
W dniu 16.04.2010 15:10, kml pisze:
Prawda, zip to dobra rzecz jest, ale zdecydowanie te białe niż te
kolorowe.

Czarne! Tylko czarne! ;-)

--
live_evil

Data: 2010-04-16 16:59:27
Autor: kml
Zip na gĂłrnej goleni.

Użytkownik "live_evil" <usame_niechcespamu@o2.pl> napisał w wiadomości news:hq9tf7$2kc$1newsfeed1.man.lodz.pl...
W dniu 16.04.2010 15:10, kml pisze:
Prawda, zip to dobra rzecz jest, ale zdecydowanie te białe niż te
kolorowe.

Czarne! Tylko czarne! ;-)

Ale one słabsze są :) Każde kolorowe są słabsze niż te białe.

Data: 2010-04-17 17:22:15
Autor: solar
Zip na górnej goleni.
W dniu 2010-04-16 15:07, Alfer_z_pracy pisze:

[...]

http://www.solar.blurp.org/tc2009/imagepages/image32.html :)

"Niczego nie należy unikać tak, jak stosunków płciowych."
                                       św. Augustyn z Hippony

Data: 2010-04-16 15:11:37
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Zip na górnej goleni.
Dnia 16.04.2010 14:53 użytkownik Rycki napisał :
Siemka,
Czy są przeciwwskazania do zapięcia zip'a na górnej goleni w amorku. Nie
porysuje teflonu na nich? Chcę to zrobić by wiedzieć jaki mam dokładne
SAG oraz ile ze skoku wykorzystuję.

Lepiej założyć o-ringa. Zipa ja osobiście bym nie zakładał, ale jeśli
już musisz, to zapnij go najsłabiej jak się da.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-04-16 15:42:10
Autor: granat
Zip na górnej goleni.
Rycki pisze:
Siemka,
Czy są przeciwwskazania do zapięcia zip'a na górnej goleni w amorku. Nie porysuje teflonu na nich? Chcę to zrobić by wiedzieć jaki mam dokładne SAG oraz ile ze skoku wykorzystuję.

bez zadnych patentow nie jestescie w stanie tego zobaczyc?
bloto i pyl na goleniach jest lepszym wskaznikiem niz jakies gumki.

granat

Data: 2010-04-16 19:18:21
Autor: Tomek Banach
Zip na gĂłrnej goleni.
W dniu 2010-04-16 14:53, Rycki pisze:
Siemka,
Czy są przeciwwskazania do zapięcia zip'a na górnej goleni w amorku. Nie
porysuje teflonu na nich? Chcę to zrobić by wiedzieć jaki mam dokładne
SAG oraz ile ze skoku wykorzystuję.

panowie ostrzegający a spotkał się ktoś z przypadkiem porysowania goleni przez  ?
Na zdrowy rozum taki zip RAZ pokona drogę (ew końcówkę w kilku odcinkach na co większych kamieniach) od 0 do maksymalnego ugięcia amortyzatora i będzie siedział sobie na gorze bez ruchu.
No chyba że przed każdym zjazdem właściciel będzie go przesuwał i patrzył dobiłem teraz czy nie.

--
Tomek

Zip na górnej goleni.