Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Zipp shock Blokady

Zipp shock Blokady

Data: 2010-08-20 22:52:57
Autor: woohoo
Zipp shock Blokady
W dniu 2010-08-20 22:34, Punisher793 pisze:
PS.Czy wiecie może czy poza modułem ma on jeszcze gdzieś blokadę?
podobno jedna jest na katalizatorze a druga na filtrze powietrza i
gaźniku, jednym słowem ma on ograniczony przedmuch. Jakie jest moje
zdanie na ten temat? to kompletna brednia, po co blokować tyle rzeczy
skoro wystarczy że moduł zapłonowy ogranicza obroty dzięki czemu jedzie
on tylko 55 i nie więcej? a wy co o tym myślicie? może wiecie jak go
wzmocnić? (V-power Racing za 5.50zł z Shella nie pomógł ;/ )

W motorowerach zazwyczaj stosowane są równolegle trzy rodzaje blokad, aby uzyskać jak najlepszą 'elastyczność' i ekonomię silnika (normy spalin Euro 3 itd.). W Twoim Zippie najprawdopodobniej będziesz miał dodatkowe blokady w wydechu i gaźniku lub filtrze powietrza (dysze o mniejszej średnicy).
Myślę, że jak je ściągniesz, to motorek poleci te 120 km/h na prostej poziomej, a z górki 135-140.


--
Odpowiedziano dla czytelnika Sikacz.pl -> http://grupy.sikacz.pl/

Data: 2010-08-21 10:42:49
Autor: kakmar
Zipp shock Blokady
Dnia 20.08.2010 woohoo <2kolaCHW@DSinteria.pl> napisał/a:
Myślę, że jak je ściągniesz, to motorek poleci te 120 km/h na prostej poziomej, a z górki 135-140.

Jasne pięćdziesiątką, czterotaktem, a z pionowej górki to i ze 200 poleci.
;-)

Właśnie widziałem 1 raz S1000rr, na drodze, czarne, no dziwnie toto
wygląda, klocek taki, i nie jeździ jak piszą w gazetach, ale może to
wina kierownika.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2010-08-21 11:17:42
Autor: Tmek
Zipp shock Blokady
woohoo wrote:
W dniu 2010-08-20 22:34, Punisher793 pisze:
PS.Czy wiecie może czy poza modułem ma on jeszcze gdzieś blokadę?
podobno jedna jest na katalizatorze a druga na filtrze powietrza i
gaźniku, jednym słowem ma on ograniczony przedmuch. Jakie jest moje
zdanie na ten temat? to kompletna brednia, po co blokować tyle rzeczy
skoro wystarczy że moduł zapłonowy ogranicza obroty dzięki czemu
jedzie on tylko 55 i nie więcej? a wy co o tym myślicie? może wiecie
jak go wzmocnić? (V-power Racing za 5.50zł z Shella nie pomógł ;/ )

W motorowerach zazwyczaj stosowane są równolegle trzy rodzaje blokad,
aby uzyskać jak najlepszą 'elastyczność' i ekonomię silnika (normy
spalin Euro 3 itd.). W Twoim Zippie najprawdopodobniej będziesz miał
dodatkowe blokady w wydechu i gaźniku lub filtrze powietrza (dysze o
mniejszej średnicy).
Myślę, że jak je ściągniesz, to motorek poleci te 120 km/h na prostej
poziomej, a z górki 135-140.

Licznikowe. Jak chcesz sobie popsuc samopoczucie to zmierz predkosc gpsem.
Bedzie wtedy prawdziwa.

Tmek

Zipp shock Blokady

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona