Zipp triad 2

Data: 2015-03-14 15:48:01
Autor: kamil52505
Zipp triad 2
Witam, Chciałbym ożywić mój skuterek z 2007 roku, lecz mam do wymiany ramę tylnią z mocowaniem silnika i tutaj zachodzi pytanie, Czy realne jest kupić ramę bez papierów i wsadzić do swojego skuterka i jeździć bez problemu? Czy nie da rady tak? Moja stara rama pękła na pół przy stopkach i nie da sie jej już zrobić była spawana 3 razy i 3 razy pękła więc podjęłem się wymiany ramy, już mniej wiecej skompletowane części mam, tylko teraz zapytanie z tą ramą... Z tego co wiem jak rejestrowałem skuterek 2007 roku to przeglądy były bezterminowo, a teraz są terminy przeglądów. Czym Polecacie zdjąć koło magnetyczne (bez sciągacza) tak aby nie uszkodzić wału? Przepraszam że tak chaotycznie piszę ale niestety nie wiem co robić, mam nadzieję że w dobrym dziale piszę zapytanie bo jest to sprawa czysto techniczna. Dziękuję za zainteresowanie tematem, oraz proszę o sugestie dotyczące tematu. Pozdrawiam

Zipp triad 2