Zippo + LPG

Data: 2009-05-17 11:55:14
Autor: Bassteq
Zippo + LPG
Witam

Mam problem ze spalaniem benzyny w mojej zapalniczce Zippo. Pełny bak starcza mi na 3 paczki fajek....czy da się ją przerobić na gaz ?

Pozdrawiam
z przymrużeniem oka
Bassteq

Data: 2009-05-17 03:06:46
Autor: Przemek
Zippo + LPG
On 17 Maj, 11:55, Bassteq <bass...@op.pl> wrote:
Witam

Mam problem ze spalaniem benzyny w mojej zapalniczce Zippo. Pełny bak
starcza mi na 3 paczki fajek....czy da się ją przerobić na gaz ?

Kup diesla, będziesz mógł lać rzepak ;)

pozdr

Data: 2009-05-17 12:34:53
Autor: Myjk
Zippo + LPG
Przemek napisać:

Kup diesla, będziesz mógł lać rzepak ;)

Ale wtedy knotek mu szybciej padnie... ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2009-05-17 12:26:24
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Zippo + LPG
Myjk pisze:
Przemek napisać:

Kup diesla, będziesz mógł lać rzepak ;)

Ale wtedy knotek mu szybciej padnie... ;)

A wiesz ile sznurka do snopowiązałki wchodzi? Kupi sobie taką roleczkę, to na lata będzie miał knotka. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-05-17 22:11:05
Autor: emes
Zippo + LPG

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> napisał w wiadomości news:guoor6$te1$1news.dialog.net.pl...
Myjk pisze:
Przemek napisać:

Kup diesla, będziesz mógł lać rzepak ;)

Ale wtedy knotek mu szybciej padnie... ;)

A wiesz ile sznurka do snopowiązałki wchodzi? Kupi sobie taką roleczkę, to na lata będzie miał knotka. ;)

taki sznurek to polipropylen, tosz to sie potruc mozna paanie, potem mu zapalniczka euro 5 nie spelni i nie zapali na autobahnie!

Data: 2009-05-17 22:25:05
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Zippo + LPG
emes pisze:
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> napisał w wiadomości news:guoor6$te1$1news.dialog.net.pl...
Myjk pisze:
Przemek napisać:

[...]

A co za różnica czy się wykończy tytoniem czy polipropylenem? Jego żywot. ;)

> potem mu
zapalniczka euro 5 nie spelni i nie zapali na autobahnie!

No to na szybko wymieni snopowiązałkowy na sznurówkę (sprawdzić czy nie chodzi w japonkach ;)).

Data: 2009-05-17 21:10:37
Autor: MadMan
Zippo + LPG
Dnia Sun, 17 May 2009 12:34:53 +0200, Myjk napisał(a):

Kup diesla, będziesz mógł lać rzepak ;)

Ale wtedy knotek mu szybciej padnie... ;)

Za to będzie pachniało frytkami. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-05-17 21:32:10
Autor: krz
Zippo + LPG
Bassteq pisze:
[...]

Da się, ale radzę sekwencję. Inaczej spodziewaj się strzałów w kolektor (znaczy w twarz) ;)

Data: 2009-05-17 21:34:16
Autor: Grejon
Zippo + LPG
krz pisze:

Da się, ale radzę sekwencję. Inaczej spodziewaj się strzałów w kolektor (znaczy w twarz) ;)

A to Zippo to z Chin że ma plastikowy kolektor? :-P

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-05-17 21:48:50
Autor: Michal
Zippo + LPG
Da się, ale radzę sekwencję. Inaczej spodziewaj się strzałów w kolektor (znaczy w twarz) ;)

eee tam ja polecam zippo na zwyklej 2 generacje z blosem,
odpalam szlugi, fajke i blanty  ;) i zadnych problemowow ze strzalami...
tylko trza kamyczek wymienic co 1000 szlugow i knota

Zippo + LPG