Ziściło się moje marzenie...

Data: 2013-06-18 23:13:13
Autor: boukun
Ziściło się moje marzenie...
Autor: supertlumacz 14.06.11, 01:50

Zawsze przeklinałem związki zawodowe które mnie, antykomunistycznego specjalistę wysokiej klasy, zmusiły dp emigracji. Kiedy po studiach dostałem nakaz pracy jako robotnik (otwarty niepartyjny wróg PZPR) , inni robotnicy dokuczali mi bardziej niż partyjne kierownictwo.

Teraz po powrocie do Polski mam satysfakcję że ktoś wreszcie zdyscyplinował to bydło.

Zasiłki dla bezrobotnych zbyt wysokie. Powinna być wydawana tylko goraca strawa i troche szmat na przyodziewek. Zaoszczedzone fundusze przeznaczyć na darmowe posiłki dla dzieci. Wszystkich, aby biedne uniknęły upokorzenia. Oczywiście, mogą zrezygnować.

Reportaż potwierdził wzorową organizację pracy, przestrzeganie standardów sanitarnych i łaskawość CHLEBODAWCY.

Proponuję znaczącą nagrodę dla właściciela z budżetu centralnego za kształtowanie właściwych postaw społecznych na dużą skalę.

http://forum.gazeta.pl/forum/w,904,126054007,126106361,Ziscilo_sie_moje_marzenie_.html

boukun

Data: 2013-06-19 13:24:06
Autor: Trybun
Ziściło się moje marzenie...
Autor: supertlumacz 14.06.11, 01:50

Zawsze przeklinałem związki zawodowe które mnie,

boukun

Ale sobie znalazłeś idola - ty związkowiec zaczynasz cytować kapitalistyczne ścierwa? Ogłupione bydle usiłuje wmówić ludziom że oni nie mogą żyć bez pracy na pana, którego to pasożyta bezczelnie nazywa chlebodawcą..

Data: 2013-06-19 18:22:06
Autor: boukun
Ziściło się moje marzenie...
Autor: supertlumacz 14.06.11, 01:50

[...]

To jest sarkazm, w odniesieniu do wątku, w którym Anatol daje mi za przykład rzeźnię włoską w Kutnie (współczesny obóz pracy) przeciwko zlikwidowanemu przemysłowi miesnemu polskiemu...

boukun

Data: 2013-06-20 12:55:08
Autor: Trybun
Ziściło się moje marzenie...
Autor: supertlumacz 14.06.11, 01:50

[...]

No tak, już po wysłaniu postu się zorientowałem. Sorry o ile cie uraziłem.

Data: 2013-06-19 19:40:49
Autor: Parvus
Ziściło się moje marzenie...

Autor: supertlumacz 14.06.11, 01:50

[...]

Pracując dla siebie pracujemy dla kraju. Albo odwrotnie. To są kapitalistyczne bzdety?

Data: 2013-06-19 19:48:17
Autor: boukun
Ziściło się moje marzenie...

Autor: supertlumacz 14.06.11, 01:50

[...]

Oczywiście, bo bandziory kapitalistyczne wszystko chapią dla siebie i swoich rodzin, po trupach zniewolonych Polaków. Patriotyzm i budowanie kraju to było w PRLu...

boukun

Data: 2013-06-20 12:55:03
Autor: Trybun
Ziściło się moje marzenie...

Autor: supertlumacz 14.06.11, 01:50

[...]

Kapitalista jak każda inna zaraza - ma na uwadze tylko swój własny interes. Żyje, istnieje, wegetuje tylko kosztem innych.

Data: 2013-06-20 20:00:02
Autor: u2
Ziściło się moje marzenie...
W dniu 2013-06-20 12:55, Trybun pisze:
Kapitalista jak każda inna zaraza - ma na uwadze tylko swój własny
interes. Żyje, istnieje, wegetuje tylko kosztem innych.

no wlasnie, komunisci w tym wzgledzie juz dawno wyprzedzili kapitulistow ....-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-20 19:59:37
Autor: boukun
Ziściło się moje marzenie...
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51c34323$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Znaczy ci komuniści, co się zamienili w krwiożerczych kapitalistów...

boukun

Data: 2013-06-20 20:50:44
Autor: u2
Ziściło się moje marzenie...
W dniu 2013-06-20 19:59, boukun pisze:

[...]

komunisci od samego poczatku tacy byli. mordowali kapitulistow, aby zajac ich miejsce.

Data: 2013-06-20 20:53:12
Autor: boukun
Ziściło się moje marzenie...
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51c34f06$0$1227$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No nie bardzo, kiedyś robili to w słusznej wierze. A teraz pastwią się nad zniewolonym narodem polskim i nas wszystkich okradają, stając się nagle krwiożerczymi kapitalistami...

boukun

Data: 2013-06-20 21:37:47
Autor: u2
Ziściło się moje marzenie...
W dniu 2013-06-20 20:53, boukun pisze:
[...]

sluszna wiara powiadasz. tyle ze mordercza wiara ...-;)

Data: 2013-06-20 21:39:22
Autor: Parvus
Ziściło się moje marzenie...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51c35a0d$0$1469$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Słusznie prawisz parchu!

Data: 2013-06-21 13:25:35
Autor: Trybun
Ziściło się moje marzenie...
[...]

Czyli wiecznie nienażarte ryje a nie komuchy. Zresztą ci karierowicze, tacy jak Leszek M. Aleksander K. itd nigdy nigdy nie byli komuchami. Komuszyzm to nie nazwa, Komuszyzm to styl bycia. Aż sie niedobrze robi jak w zaszłą niedzielę te lisy farbowane zaintonowali Miedzynarodówkę".

Data: 2013-06-21 13:34:33
Autor: boukun
Ziściło się moje marzenie...
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kq1d82$9ss$1node2.news.atman.pl...
[...]

Przyzwoici "komuniści", jeśli można użyć takiego nazewnictwa, to byli do epoki Gierka, potem przyszła banda Jaruzelska, która napadła na polski naród i nas oszwabiła..., wraz ze swoją neoliberalną agenturą...

boukun

Ziściło się moje marzenie...