Zizu męczennik czeka na wyrok

Data: 2011-10-28 21:11:32
Autor: Przemysław W
Zizu męczennik czeka na wyrok
Zbigniew Ziobro, zwany przez przyjaciół Zizu, nie wie, co zrobić, wyjść z PiS, czy czekać na wyrzucenie i zostać męczennikiem

Ośmielił się krytykować Prawo i Sprawiedliwość za kampanię parlamentarną, ba, ośmielił się nawet przewidywać, że jeżeli PiS się nie zmieni, powstaną dwie partie - centrowa i prawicowo-narodowa, a przecież Zbigniew Ziobro nie dostał takiego polecenia.

Takie polecenie dostał od Jarosława Kaczyńskiego po wyborach prezydenckich, wtedy przejechał się po swoich koleżankach partyjnych.

Teraz, po dwóch samowolnych wywiadach, Zbigniew Ziobro czeka na wyrok.

Jakiż to musiał być zabawny widok, kiedy na posiedzenie klubu wtargnęło dwóch eurodeputowanych - Ziobro i Jacek Kurski. Ten pierwszy chciał przemówić, a pan prezes wyłączył mu mikrofon, wiceprezes partii został upokorzony na oczach starych i nowych posłów. Jak niepyszny musiał wrócić do Brukseli.

Teraz czeka na to, co z nim zrobi rzecznik dyscyplinarny Karol Karski. Sprawa się przedłuża, bo ten bawi za granicą, oby tylko nie miał przygód z meleksem.

Już wydawało się, że Jarosław Kaczyński powie, co myśli o delfinie, a tu zrobił niespodziankę, na konferencji prasowej nie odpowiadał na pytania dotyczące Zizu, tylko mówił na temat Unii Europejskiej.

Pan prezes "dobra rada" radzi Grekom, żeby wrócili do drachmy. Nie wiem, czy powinni, bo prezes chwalił Orbána, ten zaczął tracić i ma poparcie tylko 23-procentowe.

Prezes w Warszawie o Grecji, a Zbigniew Ziobro w Strasburgu albo w toalecie, albo na głosowaniach.

A jak można ukarać Ziobrę. Kara najłagodniejsza to zawieszenie. Pouczenie będzie upokarzające, a wyrzucenie - da Kaczyńskiemu siłę. Na razie prezes bawi się nim niczym jego kot Alik myszką.

Zapewne największą uciechę z niekomfortowej sytuacji mają politycy PJN. Może Zbigniew Ziobro połączy się z nimi? Niedawny ulubieniec ojca Rydzyka zostanie na brukselskiej trawce. Będzie mógł sobie zanucić wraz z Andrzejem Rosiewiczem: "Wystarczą cztery Ziobra i Polska będzie dobra, uśmiechem nas przywita, przywita nas IV Rzeczpospolita".

Monika Olejnik (TVN24, Radio Zet)

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,10549650,Nie_wystarcza_cztery_Ziobra.html#ixzz1c6a2XlAp

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-10-28 21:13:13
Autor: oyster
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Zbigniew Ziobro, zwany przez przyjaciół Zizu, ........

Boicie się Zizu, co? Ale z was cienkie Bolki.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-28 21:18:41
Autor: pluton
Zizu męczennik czeka na wyrok
> Zbigniew Ziobro, zwany przez przyjaciół Zizu, ........

Boicie się Zizu, co? Ale z was cienkie Bolki.

Zizu to juz mniej niz zero. Do eurparlamentu wiecej nie pojdzie,
a jego partyjka skonczy jak pjn.

Nullification

Data: 2011-10-28 21:32:08
Autor: oyster
Użytkownik - pluton napisał:
Zbigniew Ziobro, zwany przez przyjaciół Zizu, ........

Boicie się Zizu, co? Ale z was cienkie Bolki.

Zizu to juz mniej niz zero. Do eurparlamentu wiecej nie pojdzie,
a jego partyjka skonczy jak pjn.

No to czego tak trzęsiecie portkami?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-28 21:38:55
Autor: pluton
Zizu męczennik czeka na wyrok

No to czego tak trzęsiecie portkami?

Nie wiem jak inni, ale ja ze smiechu.

Nullification

Data: 2011-10-28 21:20:53
Autor: Zennon

Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał w wiadomości news:j8eus7$115$1news.onet.pl...
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Zbigniew Ziobro, zwany przez przyjaciół Zizu, ........

Boicie się Zizu, co? Ale z was cienkie Bolki.
-- Wszędzie wieczność zębami kłapie.

To miłe patrzeć jak trupy wrogów same spływają w dół rzeki...

Zennon

Data: 2011-10-28 21:36:17
Autor: oyster
Użytkownik - Zennon napisał:

[...]

Widac jak skuteczny jest Kwakleski. Tak się to robi. Tusk to lebiega i łamaga - tak się chciał pozbyć Palikota, ze ten wylądował w Sejmie z trzecim wynikiem. :-)
I już co poniektórzy wieszczą, że przy następnych wyborach w dół rzeki spłynie trup Donalda.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-29 07:42:10
Autor: Przemysław W
[...]

Tuż za picem. Z tego można wnioskować, że wszystko to co powiedział o picie i L. Kaczyńskim, ludziskom się podobało.

Przemek

Data: 2011-10-28 21:55:16
Autor: Grzegorz Z.
oyster napisał:

Użytkownik - Przemysław W napisał:
Zbigniew Ziobro, zwany przez przyjaciół Zizu, ........

Boicie się Zizu, co? Ale z was cienkie Bolki.

Donald Tusk! Donald Tusk! --
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych
tarapatach. John Steinbeck

Data: 2011-10-29 02:25:38
Autor: stevep
Dnia 28-10-2011 o 21:13:13 oyster <morska@glizda.com> napisał(a):

Użytkownik - Przemysław W napisał:
Zbigniew Ziobro, zwany przez przyjaciół Zizu, ........

Boicie się Zizu, co? Ale z was cienkie Bolki.
Tego śliniącego się wymoczka, toż to karykatura mężczyzny?

--
stevep

Data: 2011-10-28 20:56:16
Autor: HaMMeR
On 29 Paź, 02:25, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 28-10-2011 o 21:13:13 oyster <mor...@glizda.com> napisał(a):

> Boicie się Zizu, co? Ale z was cienkie Bolki.

Tego śliniącego się wymoczka, toż to karykatura mężczyzny?

--
stevep

No juz dosyc, dosyc! Przeciez juz  WYGRALISCIE,
bezmyslne POjeby!
A wy zamiast sie cieszyc i wzorem waszego wlasciciela tuskiego,
snuc rozwazania o swietlanej przyszlosci pod obronnymi skrzydlami
Moskwy oraz dzieki kasie z Berlina, to jeczycie i kopiecie lezacego
z zaciekloscia poniewieranych nieustannie tchorzy!!
Okazcie te radosc 'zwyciezcow' i pozytywna strone waszych wyborow,
a wy tylko o 'splywajacych trupach' i lzeniu pokonanych..
Pusto w waszych lbach, jak pusto...

Data: 2011-10-29 17:49:50
Autor: stevep
Dnia 29-10-2011 o 05:56:16 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

Okazcie te radosc 'zwyciezcow' i pozytywna strone waszych wyborow,
a wy tylko o 'splywajacych trupach' i lzeniu pokonanych..

A do kogo adresujecie tę głupawą tyradę towarzyszu?

--
stevep

Data: 2011-10-29 19:11:21
Autor: Przemysław W
Zizu męczennik czeka na wyrok
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

No juz dosyc, dosyc! Przeciez juz  WYGRALISCIE,
bezmyslne POjeby!

A myślące pisdzielce przegrały, he, he, he! Podobnie było jak "zastępca" obił gębę prezesowi do tego stopnia, że nawet kilka lat później nie miał odwagi wziąć udziału w debacie. Dosyć mówi wygrany, zapamiętaj to sobie chamek.

Przemek

Data: 2011-10-28 21:21:30
Autor: abc
Zizu męczennik czeka na wyrok
Przestań się martwić i posłuchaj piosenki

http://www.youtube.com/watch?v=bbV6O2VIpzg

Data: 2011-10-28 21:33:32
Autor: Przemysław W

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4eab00dc$0$2183$65785112news.neostrada.pl...

Przestań się martwić i posłuchaj piosenki

http://www.youtube.com/watch?v=bbV6O2VIpzg

Zmartwienie polmyliło ci się z zadowoleniem. To po pierwsze. Po drugie, piosenki tego radiomaryjnego "piosenkarza" mnie nie interesują.

Przemek

Data: 2011-10-29 10:00:04
Autor:
Zizu męczennik czeka na wyrok
On Fri, 28 Oct 2011 21:11:32 +0200, Przemysław W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Zbigniew Ziobro, zwany przez przyjaciół Zizu, nie wie, co zrobić, wyjść z PiS, czy czekać na wyrzucenie i zostać męczennikiem [...]

 moze tez posypac leb popiolem i liczyc na laske prezesa ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Zizu męczennik czeka na wyrok