Zizu męczennik czeka na wyrok

Data: 2011-10-28 21:13:13
Autor: oyster
Zizu męczennik czeka na wyrok
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Zbigniew Ziobro, zwany przez przyjaciół Zizu, ........

Boicie się Zizu, co? Ale z was cienkie Bolki.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-28 21:18:41
Autor: pluton
Zizu męczennik czeka na wyrok
> Zbigniew Ziobro, zwany przez przyjaciół Zizu, ........

Boicie się Zizu, co? Ale z was cienkie Bolki.

Zizu to juz mniej niz zero. Do eurparlamentu wiecej nie pojdzie,
a jego partyjka skonczy jak pjn.

Nullification

Data: 2011-10-28 21:32:08
Autor: oyster
Użytkownik - pluton napisał:
Zbigniew Ziobro, zwany przez przyjaciół Zizu, ........

Boicie się Zizu, co? Ale z was cienkie Bolki.

Zizu to juz mniej niz zero. Do eurparlamentu wiecej nie pojdzie,
a jego partyjka skonczy jak pjn.

No to czego tak trzęsiecie portkami?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-28 21:38:55
Autor: pluton
Zizu męczennik czeka na wyrok

No to czego tak trzęsiecie portkami?

Nie wiem jak inni, ale ja ze smiechu.

Nullification

Data: 2011-10-28 21:20:53
Autor: Zennon

Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał w wiadomości news:j8eus7$115$1news.onet.pl...
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Zbigniew Ziobro, zwany przez przyjaciół Zizu, ........

Boicie się Zizu, co? Ale z was cienkie Bolki.
-- Wszędzie wieczność zębami kłapie.

To miłe patrzeć jak trupy wrogów same spływają w dół rzeki...

Zennon

Data: 2011-10-28 21:36:17
Autor: oyster
Użytkownik - Zennon napisał:

[...]

Widac jak skuteczny jest Kwakleski. Tak się to robi. Tusk to lebiega i łamaga - tak się chciał pozbyć Palikota, ze ten wylądował w Sejmie z trzecim wynikiem. :-)
I już co poniektórzy wieszczą, że przy następnych wyborach w dół rzeki spłynie trup Donalda.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-29 07:42:10
Autor: Przemysław W
[...]

Tuż za picem. Z tego można wnioskować, że wszystko to co powiedział o picie i L. Kaczyńskim, ludziskom się podobało.

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-10-28 21:55:16
Autor: Grzegorz Z.
oyster napisał:

Użytkownik - Przemysław W napisał:
Zbigniew Ziobro, zwany przez przyjaciół Zizu, ........

Boicie się Zizu, co? Ale z was cienkie Bolki.

Donald Tusk! Donald Tusk! --
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych
tarapatach. John Steinbeck

Data: 2011-10-29 02:25:38
Autor: stevep
Dnia 28-10-2011 o 21:13:13 oyster <morska@glizda.com> napisał(a):

Użytkownik - Przemysław W napisał:
Zbigniew Ziobro, zwany przez przyjaciół Zizu, ........

Boicie się Zizu, co? Ale z was cienkie Bolki.
Tego śliniącego się wymoczka, toż to karykatura mężczyzny?

--
stevep

Data: 2011-10-28 20:56:16
Autor: HaMMeR
On 29 Paź, 02:25, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 28-10-2011 o 21:13:13 oyster <mor...@glizda.com> napisał(a):

> Boicie się Zizu, co? Ale z was cienkie Bolki.

Tego śliniącego się wymoczka, toż to karykatura mężczyzny?

--
stevep

No juz dosyc, dosyc! Przeciez juz  WYGRALISCIE,
bezmyslne POjeby!
A wy zamiast sie cieszyc i wzorem waszego wlasciciela tuskiego,
snuc rozwazania o swietlanej przyszlosci pod obronnymi skrzydlami
Moskwy oraz dzieki kasie z Berlina, to jeczycie i kopiecie lezacego
z zaciekloscia poniewieranych nieustannie tchorzy!!
Okazcie te radosc 'zwyciezcow' i pozytywna strone waszych wyborow,
a wy tylko o 'splywajacych trupach' i lzeniu pokonanych..
Pusto w waszych lbach, jak pusto...

Data: 2011-10-29 17:49:50
Autor: stevep
Dnia 29-10-2011 o 05:56:16 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

Okazcie te radosc 'zwyciezcow' i pozytywna strone waszych wyborow,
a wy tylko o 'splywajacych trupach' i lzeniu pokonanych..

A do kogo adresujecie tę głupawą tyradę towarzyszu?

--
stevep

Data: 2011-10-29 19:11:21
Autor: Przemysław W
Zizu męczennik czeka na wyrok
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

No juz dosyc, dosyc! Przeciez juz  WYGRALISCIE,
bezmyslne POjeby!

A myślące pisdzielce przegrały, he, he, he! Podobnie było jak "zastępca" obił gębę prezesowi do tego stopnia, że nawet kilka lat później nie miał odwagi wziąć udziału w debacie. Dosyć mówi wygrany, zapamiętaj to sobie chamek.

Przemek