Zizu męczennik czeka na wyrok

Data: 2011-10-28 21:21:30
Autor: abc
Zizu męczennik czeka na wyrok
Przestań się martwić i posłuchaj piosenki

http://www.youtube.com/watch?v=bbV6O2VIpzg

Data: 2011-10-28 21:33:32
Autor: Przemysław W

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4eab00dc$0$2183$65785112news.neostrada.pl...

Przestań się martwić i posłuchaj piosenki

http://www.youtube.com/watch?v=bbV6O2VIpzg

Zmartwienie polmyliło ci się z zadowoleniem. To po pierwsze. Po drugie, piosenki tego radiomaryjnego "piosenkarza" mnie nie interesują.

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Zizu męczennik czeka na wyrok