Zjazd na Sosnowiec - Katowice 3Stawy

Data: 2010-05-21 07:17:59
Autor: andreas
Zjazd na Sosnowiec - Katowice 3Stawy
Użytkownik "Xiant" <xiant@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ht347p$e2f$1news.onet.pl...
Witam

Czy w Katowicach, na 3Stawach zjazd na Sosnowiec dalej zablokowany ? Wczoraj widzialem, staly slupki, spory korek a ja sie dzisiaj dosc spiesze jadac z Gliwic. Jechal ktos tamtedy dzisiaj i moze podpowiedziec jak sytuacja wyglada ?

W wypadku dużych korków na tym zjeździe, jechałem często kawałek dalej w stronę Krakowa, wjeżdżałem na drogę 1 w kierunku Warszawy i wskakiwałem do Sosnowca przy outlecie lub parę kilometrów dalej bliżej DG.

--
andreas

Zjazd na Sosnowiec - Katowice 3Stawy