Zjazd ruchu poparcia Palikota

Data: 2010-10-02 18:30:26
Autor: u2
Zjazd ruchu poparcia Palikota
Właśnie obejrzałem transmisję na żywo we WSI24.

W sumie Palikot w swoim wystąpieniu wypadł dużo lepiej od Pana Premiera
Tuska. Mówił konkretnie i merytorycznie bez większego populizmu. O
dziwo, poparłbym większość z jego propozycji.

Do populistycznych propozycji zaliczam 1% na kulturę oraz internet za
darmo dla wszystkich.

Zabrakło mi dyskusji o gospodarce, ponoć ma być w dalszej części
nasiadówki w kongresówce.

Data: 2010-10-02 18:50:23
Autor: zinek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ca75e23$0$22816$65785112news.neostrada.pl...
Właśnie obejrzałem transmisję na żywo we WSI24.

Mówił konkretnie i >merytorycznie bez >większego populizmu.

chyba ogladalismy inne konwencje :)
LOL

Data: 2010-10-02 18:53:03
Autor: u2
W dniu 2010-10-02 18:50, zinek pisze:
chyba ogladalismy inne konwencje :)
LOL

Całej nasiadówki nie oglądałem.

Data: 2010-10-02 19:29:25
Autor: Palik
[...]

Jestem obydwiema rękami i nogami za jego tezami, Jest to przełom w polityce, i być może rozwoju Polski, ale...
zraziłem się do polityki i według mnie każdy polityk to wieprz [nawet gorzej ale tego nie napiszę bo mnie zamkną]..
Palikot wyskoczył z czymś co jest dla mnie całkowicie niezrozumiałe. albo mu coś na dekiel odbiło, albo ja czegoś nie wiem.
Równe płace dla mężczyzn i kobiet. To jakaś paranoja. Ja jestem wariat, ale ta teza to wariactwo większe niż po lekach uspakajających.
Jeśli zrozumiem ten punkt [na plus] to jestem za Palikotem.Jeśli nie to go będę traktował jak Kwaśniewskiego który obiecywał onegdaj państwo wolne światopoglądowo.
Oj nie ma Polska szcześcia do polityków , oj nie ma

Palik

Data: 2010-10-02 11:53:23
Autor: magdaverakosiorek
On Oct 2, 12:29 pm, "Palik" <pa...@TNIJktowie.pl> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:4ca75e23$0$22816$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

światopoglądowo.
Oj nie ma Polska szcześcia do polityków , oj nie ma

Zośke zaintrygował Palikot. Zarabia dziweucha niewiele choć pełni
poważne funkcje w Banku na sprzątaniu. Gdyby tak zrównali jej pensje z
pensją prezesa Banku który jest oczywiście chłopem (ilu jest prezesek
Banków w Polsce?) nie byłoby żle. Zastanawia się nawet czy nie
zagłosowac na tego pana. Ja nie zagłosuję nigdy ponieważ Palikot żle
wyrażał sie o Panu Prezesie Kaczyńskim.

magdavera

Data: 2010-10-02 23:07:02
Autor: Kaczysta
Zjazd ruchu poparcia Palikota
To są tezy wzięte żywcem z notatnika lektora ze zbiorów jego tatusia - tyle, że np. powszechne sieci radiowęzła w każdym domu zastąpiono końcówką łaczy internetowych.
AZ

Data: 2010-10-03 10:40:21
Autor: u2
W dniu 2010-10-02 19:29, Palik pisze:
[...]

Tylko, że te jego 15 tez to mógł forsować pod szyldem PO, a jakoś nie
widziałem jego starań. Wręcz się skompromitował w komisji "Przyjazne
Państwo".

[...]

Ten jego naskok na biskupów był niesmaczny, bo przygadał kocioł
garnkowi. Sam ma nielichy brzuszek, który za 20 lat może wyglądać gorzej
niż biskupi.

Co do ziemi oddanej kościołowi w ramach rekompensat za zrabowane mienie
przez PRL to ma rację, to nie jest 100 mld ani 24 mld tylko 1,6 mld
czyli 160 tys. ha.

A rozdział kościoła od państwa to postulat słuszny.

Co do równouprawnienia to nikt nie może nakazać pracodawcom płacić po
równo mężczyznom i kobietom.

Data: 2010-10-02 23:05:07
Autor: Kaczysta
[...]

No, a  co z wódką?
AZ

Data: 2010-10-03 10:35:39
Autor: u2
W dniu 2010-10-02 23:05, Kaczysta pisze:
Do populistycznych propozycji zaliczam 1% na kulturę oraz internet za
> darmo dla wszystkich.
No, a  co z wódką?

Na wódce to on robił byznes.

Zjazd ruchu poparcia Palikota