Zjazd w Les 2 Alpes

Data: 2019-07-06 06:43:27
Autor: andrzej.ozieblo
Zjazd w Les 2 Alpes
Niesamowite. https://www.youtube....h?v=J_IFoSKTl1Y

Data: 2019-07-06 06:45:19
Autor: andrzej.ozieblo
Zjazd w Les 2 Alpes
W dniu sobota, 6 lipca 2019 15:43:29 UTC+2 użytkownik andrzej...@gmail..com napisał:
Niesamowite. https://www.youtube....h?v=J_IFoSKTl1Y

https://www.youtube.com/watch?v=J_IFoSKTl1Y

Data: 2019-07-07 03:33:31
Autor: WS
Zjazd w Les 2 Alpes
On Saturday, July 6, 2019 at 3:45:21 PM UTC+2, andrzej...@gmail.com wrote:
W dniu sobota, 6 lipca 2019 15:43:29 UTC+2 użytkownik andrzej...@gmail.com napisał:
> Niesamowite. https://www.youtube....h?v=J_IFoSKTl1Y

https://www.youtube.com/watch?v=J_IFoSKTl1Y

ta... https://www.youtube.com/watch?v=zDUxktR57u0

Data: 2019-07-08 08:25:27
Autor: abn140
Zjazd w Les 2 Alpes

ta... https://www.youtube.com/watch?v=zDUxktR57u0
tu
https://www.youtube.com/watch?v=pltY5vS-aOY
podobno jest cos jeszcze z ujecia kogos w srodku peletonu.
ale nie wiem. bo nie widzialem. potem.
a zjechalbym se tego zjazda.....
ale jako ostatni jak juz krew i nerki wysprzataja.....

Data: 2019-07-10 11:22:56
Autor: Marek
Zjazd w Les 2 Alpes
abn140 napisał:

podobno jest cos jeszcze z ujecia kogos w srodku peletonu.

Obejrzałem drugi film zalinkowany przez Andrzeja. Lider wyścigu (z numerem 1
na kierownicy) myknął przez "zwężkę" przed karambolem i materiałem z kamery
na kasku zapewnił pół godziny świetnego widowiska.
Ale - w kontekście karambolu - w materiale otwierającym wątek zaciekawił
mnie "cienias", zjeżdżający na nartach pługiem pod wyciągiem. Najwyraźniej
filmuje lub fotki pstryka. Ten to musi mieć materiał :). Jest blisko,
a z boku patrzy. To punkt widzenia najbliższy percepcji ludzkiego oka, przy
oglądaniu cudzego pecha. Zwłaszcza tak spektakularnego.

--
Marek

Data: 2019-07-08 13:42:48
Autor: cytawa
Zjazd w Les 2 Alpes
andrzej.ozieblo@gmail.com pisze:

https://www.youtube.com/watch?v=J_IFoSKTl1Y

Dla mnie wariactwo. Jeszcze widze, ze trasa niezabezpieczona siatkami. Ale co kto lubi.

Jan Cytawa

Zjazd w Les 2 Alpes