Zjazd z Zugspieze...

Data: 2011-12-23 17:14:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zjazd z Zugspieze...
http://vimeo.com/33041072
Trza być mocno niezdrowym, mówiąc krótko.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-12-23 18:28:28
Autor: kamil/Endurorider.pl
Zjazd z Zugspieze...
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:16lvby6xj3z9y$.dlgpedaluje.ile.moze...
http://vimeo.com/33041072
Trza być mocno niezdrowym, mówiąc krótko.

Dlaczego? :) Koleś zjechał kawał bardzo trudnej góry i to mi sie podoba ;D

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-12-23 18:50:55
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zjazd z Zugspieze...
kamil/Endurorider.pl, Fri, 23 Dec 2011 18:28:28 +0100, pl.rec.rowery:

Właśnie dlatego!

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-12-23 20:09:44
Autor: kamil/Endurorider.pl
Zjazd z Zugspieze...
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:z6qfju8ielcv$.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

Widać, że nie był tam pierwszy raz więc spokojnie ;) Zjazd naprawdę miodzio - można wycisnąć sok z kierownicy ;)

Data: 2011-12-23 18:55:49
Autor: biodarek
Zjazd z Zugspieze...
W dniu 2011-12-23 18:28, kamil/Endurorider.pl pisze:
[...]

No właśnie. Dlaczego? Przecież zdrowo zjeżdża :)

--
biodarek

Data: 2011-12-23 19:14:56
Autor: INEAD
Zjazd z Zugspieze...

No właśnie. Dlaczego? Przecież zdrowo zjeżdża :)

I nawet fullface'a nie założył...

Data: 2011-12-23 19:07:50
Autor: Fabian
Zjazd z Zugspieze...
On 23.12.2011 17:14, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
http://vimeo.com/33041072
Trza być mocno niezdrowym, mówiąc krótko.

Szkoda, że obraz tak bardzo spłaszcza. Ciekawe jak tego typu ujęcia wyglądają filmowane w 3d.

Fabian.

Data: 2011-12-24 14:45:52
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zjazd z Zugspieze...
Fabian, Fri, 23 Dec 2011 19:07:50 +0100, pl.rec.rowery:
[...]

Myślę, że posrałbym sobie gacie... Jak siedziałem na "The Alps" w Imaxie to
byłem bliski tegoż... ;-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-12-24 14:58:05
Autor: kamil/Endurorider.pl
Zjazd z Zugspieze...
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości

Myślę, że posrałbym sobie gacie... Jak siedziałem na "The Alps" w Imaxie to
byłem bliski tegoż... ;-)

Ja bym się posrał nawet drugi raz, ino ze szczęścia, gdybym to zjechał :D

Data: 2011-12-27 20:39:42
Autor: Kapsel
Zjazd z Zugspieze...
Sat, 24 Dec 2011 14:58:05 +0100, kamil/Endurorider.pl napisał(a):

Myślę, że posrałbym sobie gacie... Jak siedziałem na "The Alps" w Imaxie to
byłem bliski tegoż... ;-)

Ja bym się posrał nawet drugi raz, ino ze szczęścia, gdybym to zjechał :D

Phi! A Chuck Norris by podjechał!

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-12-27 21:40:27
Autor: kamil/Endurorider.pl
Zjazd z Zugspieze...
Użytkownik "Kapsel" <kapselWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:zxuiubpo1slm$.dlgkapselek.net...
[...]

Na jednym kole, żonglując pochodniami :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-12-28 08:52:09
Autor: Fabian
Zjazd z Zugspieze...
On 27.12.2011 21:40, kamil/Endurorider.pl wrote:
[...]

Na przednim kole! O!

Fabian.

Data: 2011-12-28 09:12:07
Autor: kamil/Endurorider.pl
Zjazd z Zugspieze...
Użytkownik "Fabian" <fabian1234567890@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdehr9$5k7$1inews.gazeta.pl...

Phi! A Chuck Norris by podjechał!

Na jednym kole, żonglując pochodniami :)

Na przednim kole! O!

Na bocznym kółku (takim jak kiedyś w rowerach dziecięcyh) :D

Data: 2011-12-29 09:21:54
Autor: kamil/Endurorider.pl
Zjazd z Zugspieze...
Użytkownik "szaman (Baker)" <piekar22@op.pl> napisał w wiadomości news:jdgah2$qta$1news.icm.edu.pl...
[...]

Łańcuch jako gąsienica :)

Data: 2011-12-24 13:58:33
Autor: Wilk
Zjazd z Zugspieze...
On 23 Gru, 17:14, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
http://vimeo.com/33041072
Trza być mocno niezdrowym, mówiąc krótko.

Jak uważasz tego gościa za naprawdę mocnego - to polecam te dwa
filmiki. Po ich obejrzeniu tekst "jestem hardkorem" nabiera nowego
znaczenia ;))

http://www.youtube.com/watch?v=Cj6ho1-G6tw
http://www.youtube.com/watch?v=TaNBuqSuNqk&feature=player_embedded

--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-12-24 23:14:31
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zjazd z Zugspieze...
Wilk, Sat, 24 Dec 2011 13:58:33 -0800 (PST), pl.rec.rowery:
sp...@gmail.com> wrote:
http://vimeo.com/33041072
Trza być mocno niezdrowym, mówiąc krótko.

Jak uważasz tego gościa za naprawdę mocnego

Napisałem, że jest mocno niezdrowy :P

- to polecam te dwa
filmiki. Po ich obejrzeniu tekst "jestem hardkorem" nabiera nowego
znaczenia ;))

http://www.youtube.com/watch?v=Cj6ho1-G6tw

Znam. Goście robiący różne rzeczy pod szyldem RedBulla zawsze wgniatali
mnie w fotel.

http://www.youtube.com/watch?v=TaNBuqSuNqk&feature=player_embedded

Znam. Był chwilę temu na grupie :P I uważam to za głupotę. Sorry, ale
pchanie się pieszym szlakiem w takie miejsce to nie jest najlepszy pomysł
świata.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-12-24 14:24:55
Autor: Wilk
Zjazd z Zugspieze...
On 24 Gru, 23:14, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Znam. Był chwilę temu na grupie :P I uważam to za głupotę. Sorry, ale
pchanie się pieszym szlakiem w takie miejsce to nie jest najlepszy pomysł
świata.

Nikt nie twierdzi, że jest, ale trzeba mieć jednak masę odwagi i
umiejętności na taką akcję, bo większość z nas nawet pieszo by się tam
za pewnie nie czuła. Ale inna sprawa, że jeśli ktoś panuje nad rowerem
w tak nieprawdopodobny sposób jak gościu z mojego pierwszego filmiku -
to tak naprawdę niewiele ryzykuje nawet na takiej trasie
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-12-25 01:14:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zjazd z Zugspieze...
Wilk, Sat, 24 Dec 2011 14:24:55 -0800 (PST), pl.rec.rowery:
sp...@gmail.com> wrote:

[...]

Tego nie neguję. Ale dla mnie to nadal głupota. Pierwszego sortu.

[...]

Technika techniką, zdroworozsądkowe myślenie swoją drogą. --
Pozdrowienia,

Data: 2011-12-25 06:12:47
Autor: Wilk
Zjazd z Zugspieze...
On 25 Gru, 01:14, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Technika techniką, zdroworozsądkowe myślenie swoją drogą.

Tylko, że zdrowy rozsądek tak wyszkolonego człowieka, a zdrowy
rozsądek przeciętnego rowerzysty to nie to samo. Dzięki fantastycznym
umiejętnościom niektórzy ludzie mogą granice bezpieczeństwa przesuwać
dużo dalej niż przeciętni zjadacze chleba. Prosty przykład - jazda za
autobusem czy tirem, znajdziesz wielu ludzi uważających to za czystą
głupotę, proszenie się o wypadek; bo nigdy do końca nie da się
przewidzieć czy autobus gwałtownie nie zahamuje, czy nie będzie na
jezdni leżało duże drewienko czy butelka, których przy 50-60km/h już
się nie zdąży minąć, a upadek przy takiej prędkości może mieć bardzo
przykre konsekwencje, ze śmiercią włącznie. Jeśli myślisz - to zdajesz
sobie z tego sprawę, jednak jeździłeś tak nieraz, bo lubisz takie
wrażenia których to dostarcza. A dla ludzi tak wyszkolonych jak ci z
tych filmów - jazda taką ścieżką jest podobnym poziomem ryzyka jak dla
Ciebie czy mnie jazda za autobusem.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-12-25 06:39:58
Autor: Marek
Zjazd z Zugspieze...
Wilk:

A dla ludzi tak wyszkolonych jak ci z
tych filmów - jazda taką ścieżką jest podobnym poziomem ryzyka jak dla
Ciebie czy mnie jazda za autobusem.

I tak, i nie. "Poziom ryzyka" można rozumieć dwojako. Jako
prawdopodobieństwo wypadku i jako drastyczność jego skutków. W grze w
szachy z dobrym przeciwnikiem ryzyko porażki jest znacznie wyższe, ale
wielu je podejmuje, bo mat to nie tragedia :).
Dla mnie oba filmy inicjujące ten i sąsiedni wątek są ciekawe.
Technika, opanowanie i odwaga imponują. Nie chcę oceniać kompetencji i
gotowości na przyjęcie skutków błędu u bohaterów tych filmów. Ale w
obu wypadkach nie podoba mi się to, że ci kozacy kozaczą w przestrzeni
publicznej. Tu koleś zjeżdża szlakiem z zakosami, a spod jego kółek
sporo się sypie. A każdy kto chodził w górach o skalistym charakterze
wie, jakim zagrożeniem dla będących niżej są spadające kamienie.. Mam
jednak nadzieję, że przy takiej realizacji szlak był odpowiednio
zabezpieczony.

--
Marek

Data: 2011-12-25 06:41:03
Autor: Marek
Zjazd z Zugspieze...
A najlepszy jest finał :).

--
Marek

Data: 2011-12-25 14:44:58
Autor: Piecia aka dracorp
Zjazd z Zugspieze...
sp...@gmail.com> wrote:

> [...]

umiejętnościom niektórzy ludzie mogą granice bezpieczeństwa przesuwać
dużo dalej niż przeciętni zjadacze chleba.
Dla niektórych zwykłych ludzi jazda zimą razem z innymi samochodami to start o nagrodę Darwina.
Po za tym wydaje mi się, że Markowi chodziło o to, że w razie wypadku oprócz rowerzysty może ucierpieć postronny obserwator, lub ktoś kto po prostu znajduje się niżej na szlaku.
Po za tym będąc w górach zawsze jest takie ryzyko, że jakaś osoba znajdująca się wyżej może zrobić coś nierozważnego i przez to może ktoś inny ucierpieć.

A co do samego takiego zachowania, co niektórzy mogą uważać za szczyt skrajnej głupoty to co można powiedzieć o Danie Osmanie?

--
Piecia

Data: 2011-12-25 16:31:58
Autor: Marek
Zjazd z Zugspieze...
Osman to niezwykły człowiek. Ale "świętej pamięci".
Niestety, niejeden smakosz adrenaliny mimo ogromnego potencjału tak
kończy. To w końcu gra z żywiołem, a żywiołów nie da się kontrolować.
Choć naiwni lub zadufani w sobie sądzą, że się da :).

--
Marek

Data: 2011-12-24 17:19:05
Autor: PeJot
Zjazd z Zugspieze...
http://vimeo.com/33041072
Trza być mocno niezdrowym, mówiąc krótko.

Niezdrowy to by był jadąc na szosówce :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-12-24 16:49:38
Autor: Marek
Zjazd z Zugspieze...
PeJot:

Niezdrowy to by był jadąc na szosówce :)

Nie doceniasz szosówki :) http://tiny.pl/hj7jn

--
Marek

Data: 2011-12-25 03:26:55
Autor: babinicz
Zjazd z Zugspieze...

Użytkownik "Marek" <h.art@op.pl> napisał w wiadomości news:46dcb3c0-6958-4cd7-997b-4f3ff9a7a781g41g2000yqa.googlegroups.com...
PeJot:

Niezdrowy to by był jadąc na szosówce :)

Nie doceniasz szosówki :) http://tiny.pl/hj7jn
Marek

To kolego to jakaś sciema.
Zwróć uwage co się dzieje w na filmie  w czasie 3:23 - 3:24

pozdrawiam
babinicz

Data: 2011-12-25 06:02:12
Autor: Wilk
Zjazd z Zugspieze...
On 25 Gru, 03:26, "babinicz" <babinic...@o2.pl> wrote:

To kolego to jakaś sciema.
Zwróć uwage co się dzieje w na filmie  w czasie 3:23 - 3:24

Jaka ściema? Facet po prostu dał przy montażu za duże przyspieszenie.
Można ściemnić na temat prędkości jazdy, ale nie da się ściemnić ujęć
pokazujących pokonywanie iluś przeszkód i tak niecodziennych
umiejętności.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-12-25 13:46:17
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zjazd z Zugspieze...
babinicz, Sun, 25 Dec 2011 03:26:55 +0100, pl.rec.rowery:
Zwróć uwage co się dzieje w na filmie  w czasie 3:23 - 3:24

Bo film został zmontowany, a nie nakręcony po chamsku telefonem komórkowym?
No, kurna, litości...

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-12-27 20:46:26
Autor: Kapsel
Zjazd z Zugspieze...
Sun, 25 Dec 2011 03:26:55 +0100, babinicz napisał(a):

[...]

 Złej baletnicy rąbek u spódnicy!!111
http://youtu.be/TNrH1-yC2o0

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-12-29 15:17:33
Autor: babinicz
Zjazd z Zugspieze...

Użytkownik "Kapsel" <kapselWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:4mn26on3p1ll.dlgkapselek.net...
Złej baletnicy rąbek u spódnicy!!111
http://youtu.be/TNrH1-yC2o0

Kapsel
 http://kapselek.net
 kapsel(malpka)op.pl

Ten film reklamowy  chyba nie jest najlepszym przykładem, że nie mam racji.

pozdr
babinicz

Data: 2011-12-30 10:29:14
Autor: Kapsel
Zjazd z Zugspieze...
Thu, 29 Dec 2011 15:17:33 +0100, babinicz napisał(a):

[...]

 żartowałem przecież...

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-12-25 13:43:57
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zjazd z Zugspieze...
Marek, Sat, 24 Dec 2011 16:49:38 -0800 (PST), pl.rec.rowery:
PeJot:

Niezdrowy to by był jadąc na szosówce :)

Nie doceniasz szosówki :) http://tiny.pl/hj7jn

Przecież tam nie jeździ sam rower, tylko człowiek. Panie, umiejętności się
liczą, a nie rower.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-12-27 18:15:17
Autor: PeJot
Zjazd z Zugspieze...
W dniu 2011-12-25 01:49, Marek pisze:

Nie doceniasz szosówki :) http://tiny.pl/hj7jn

Początkowo skacze na kołach ~18 szprychowych, a od 3'11'' ma już 32 szprychowe. Znaczy się połamał koła na skałkach :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-12-24 23:54:48
Autor: Krycha
Zjazd z Zugspieze...
Hej.

http://vimeo.com/33041072
Trza być mocno niezdrowym, mówiąc krótko.

Mnie zaintrygowała sprawa fotografowania tego zjazdu.
Miał wiele osób na trasie z aparatem?
Czy wiele razy zjeżdżał do zdjęć?

Pozdrawiam Krycha
--
"...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie zmienia poglądów, zmienia autorytet.."
M. Dąbrowska.

Data: 2011-12-25 08:25:53
Autor: Piotrek_P
Zjazd z Zugspieze...

Mnie zaintrygowała sprawa fotografowania tego zjazdu.
Miał wiele osób na trasie z aparatem?
Czy wiele razy zjeżdżał do zdjęć?

Może kamerzysta ten sam, ale koleś musiał wiele razy przejechać ten sam odcinek itd. a do zmontowania filmu wybrali njlepsze ujęcia. Nie wirzę że znał na pamięć każde miejsce i obiekt po którym jeździł. No i chopki pewnie też zrobili przed kręceniem.

PP

Zjazd z Zugspieze...