Zjazd z Zugspieze...

Data: 2011-12-24 23:54:48
Autor: Krycha
Zjazd z Zugspieze...
Hej.

http://vimeo.com/33041072
Trza być mocno niezdrowym, mówiąc krótko.

Mnie zaintrygowała sprawa fotografowania tego zjazdu.
Miał wiele osób na trasie z aparatem?
Czy wiele razy zjeżdżał do zdjęć?

Pozdrawiam Krycha
--
"...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie zmienia poglądów, zmienia autorytet.."
M. Dąbrowska.

Data: 2011-12-25 08:25:53
Autor: Piotrek_P
Zjazd z Zugspieze...

Mnie zaintrygowała sprawa fotografowania tego zjazdu.
Miał wiele osób na trasie z aparatem?
Czy wiele razy zjeżdżał do zdjęć?

Może kamerzysta ten sam, ale koleś musiał wiele razy przejechać ten sam odcinek itd. a do zmontowania filmu wybrali njlepsze ujęcia. Nie wirzę że znał na pamięć każde miejsce i obiekt po którym jeździł. No i chopki pewnie też zrobili przed kręceniem.

PP

Zjazd z Zugspieze...