Data: 2019-09-21 07:19:28 | |
Autor: Shrek | |
Zjazd z autostrady | |
Takie tam:
https://youtu.be/yhoxxI3jCEI do niedawana podobnie było przy zjeżdzie na Łódź w Strykowie - jakiś proejtant uparł sie, żeby zamiast trzy pasy >trzy pasy, jeden w prawo zrobić trzy pasy > zwężka do dwóch > z powrotem trzy pasy, jeden w prawo. Skutkiem czego ludzie stali na awaryjnym, a zęść jeździła po powierzchni wyłączonej z ruchu: https://www.google.com/maps/@51.8897194,19.6014677,162a,44.5y,246.73h,48.18t/data=!3m1!1e3 Uspokoiło się jak A1 zrobili i część skręca wcześniej. Czasem zastanawiam się co projektantom we łbie siedzi.. Albo to - o co chodzi z tym wyłączeniem prawego pasa https://www.google.com/maps/@52.261855,20.953083,3a,41.1y,39.78h,89.1t/data=!3m6!1e1!3m4!1sd_izkW5EpMYii9SLGr8zTg!2e0!7i16384!8i8192 W drugą stronę są normalnie cztery, w projekcie cztery, a ktoś sobie wyłączył bo tak - zróbmy z pięciu pasów trzy i sprawdźmy co się stanie;) -- Shrek |
|
Data: 2019-09-21 10:33:11 | |
Autor: Uncle Pete | |
Zjazd z autostrady | |
W drugą stronę są normalnie cztery, w projekcie cztery, a ktoś sobie wyłączył bo tak - zróbmy z pięciu pasów trzy i sprawdźmy co się stanie;) Może pomysł był taki, aby samochody wjeżdżające na S8 mniej kolidowały z samochodami zjeżdżającymi za tymi wiaduktami? Nie wiem, czy jest to skuteczne, ale inaczej nie potrafię wytłumaczyć. |
|
Data: 2019-09-21 10:47:59 | |
Autor: Shrek | |
Zjazd z autostrady | |
W dniu 21.09.2019 o 10:33, Uncle Pete pisze:
W drugą stronę są normalnie cztery, w projekcie cztery, a ktoś sobie wyłączył bo tak - zróbmy z pięciu pasów trzy i sprawdźmy co się stanie;) Ale że jak? -- Shrek |
|
Data: 2019-09-21 11:28:14 | |
Autor: Uncle Pete | |
Zjazd z autostrady | |
On 2019-09-21 10:47, Shrek wrote:
W dniu 21.09.2019 o 10:33, Uncle Pete pisze: Żeby najpierw wjeżdżały samochody z siódemki, a potem zjeżdżały te, które chcą zjechać za wiaduktami. Kiedy jest wspólny pas do wjazdu/zjazdu, nie wiadomo w jakiej kolejności mają zmieniać pas wjeżdżający i zjeżdżający. Tu jest co prawda dużo miejsca, więc problemu z korzystaniem ze wspólnego pasa być nie powinno. |
|
Data: 2019-09-21 15:04:07 | |
Autor: Shrek | |
Zjazd z autostrady | |
W dniu 21.09.2019 o 11:28, Uncle Pete pisze:
Może pomysł był taki, aby samochody wjeżdżające na S8 mniej kolidowały z samochodami zjeżdżającymi za tymi wiaduktami? Nie wiem, czy jest to skuteczne, ale inaczej nie potrafię wytłumaczyć. Aha. No dobra - ale czemu w drugą stronę nie ma problemu? No i w oryginalnym projekcie też były cztery pasy. -- Shrek |
|
Data: 2019-09-21 16:25:11 | |
Autor: Uncle Pete | |
Zjazd z autostrady | |
Żeby najpierw wjeżdżały samochody z siódemki, a potem zjeżdżały te, które chcą zjechać za wiaduktami. Mnie pytasz? Próbuję tylko zgadnąć, co poeta miał na myśli. Może inne natężenie ruchu, może stłuczki były... |
|
Data: 2019-09-21 16:47:34 | |
Autor: Shrek | |
Zjazd z autostrady | |
W dniu 21.09.2019 o 16:25, Uncle Pete pisze:
Aha. No dobra - ale czemu w drugą stronę nie ma problemu? No i w oryginalnym projekcie też były cztery pasy. No ciebie;) Próbuję tylko zgadnąć, co poeta miał na myśli. Może inne natężenie ruchu, może stłuczki były... Próbuję uwierzyć w twoją argumentację ale mnie nie przekonuje. -- Shrek |
|
Data: 2019-09-21 11:14:09 | |
Autor: J.F. | |
Zjazd z autostrady | |
Dnia Sat, 21 Sep 2019 07:19:28 +0200, Shrek napisał(a):
Takie tam: Jakby sie grzecznie ustawil na koncu korka, to by mial auto cale :-P a awaryjne wlaczyl ? :-) Ci ludzie to tez jakos dziwnie stoja - stoja, potem luka duza ... do niedawana podobnie było przy zjeżdzie na Łódź w Strykowie - jakiś proejtant uparł sie, żeby zamiast trzy pasy >trzy pasy, jeden w prawo zrobić trzy pasy > zwężka do dwóch > z powrotem trzy pasy, jeden w prawo. Skutkiem czego ludzie stali na awaryjnym, a zęść jeździła po powierzchni wyłączonej z ruchu: Moze po prostu chcieli ci zaoszczedzic dylematu gdzie sie korek zaczyna - beda dwa pasy, jeden w prosto, drugi w prawo :-) A moze prozaicznie - pas awaryjny ma byc, to jest, chocby od wezla do wezla bylo 600m. Szzegolnie, ze po drodze trzy wiadukty, barierka, i nie da sie w pole uciec ... Swoja droga - czy projektanci nie powinni wydzielic wczesniej pasa do skretu w prawo ? A moze ten dyr z mordu pouczylby w telewizji jak tam jechac? Awaryjny pas swiety, ustawiamy kolejke na prawym pasie ruchu, wlaczamy awaryjne, i absolutnie nie wpuszczamy nikogo z lewego - pojedzie do nastepnego zjazdu, to sie nauczy, k*, kultury :-) Pod wroclawiem to by chyba wystarczylo jedna bramke dorobic :-) J. |
|
Data: 2019-09-21 15:11:15 | |
Autor: Shrek | |
Zjazd z autostrady | |
W dniu 21.09.2019 o 11:14, J.F. pisze:
Dnia Sat, 21 Sep 2019 07:19:28 +0200, Shrek napisał(a): No ale za jazdę awaryjnym są chyba sankcje - nie wiem ile, ale obstawam, że sporo - zwłaszcza jak się dorobi teorię, że blokujesz w ten sposób ewentualnych służ (a argument nie jest taki z dupy wzięty jak się wydaje). a awaryjne wlaczyl ? :-) Z tego co nie słychać - ani awaryjnych ani kierunku. https://www.google.com/maps/@52.261855,20.953083,3a,41.1y,39.78h,89.1t/data=!3m6!1e1!3m4!1sd_izkW5EpMYii9SLGr8zTg!2e0!7i16384!8i8192 No to rzeczywiście dylematu nie ma - korek zaczyna się trzy km wcześniej;) A moze prozaicznie - pas awaryjny ma byc, to jest, chocby od wezla do Nie ma - i nigdy w planie nie było. S* na tym odcinku to taka eska jak ze starej A4 autostrada. Szzegolnie, ze po drodze trzy wiadukty, barierka, i nie da sie w pole W drugą stronę tak samo a są normalnie 4 pasy. -- Shrek |
|
Data: 2019-09-23 12:00:06 | |
Autor: J.F. | |
Zjazd z autostrady | |
Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d862174$0$525$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 21.09.2019 o 11:14, J.F. pisze: Dnia Sat, 21 Sep 2019 07:19:28 +0200, Shrek napisał(a): No ale za jazdę awaryjnym są chyba sankcje - nie wiem ile, ale obstawam, że sporo - zwłaszcza jak się dorobi teorię, że blokujesz w ten sposób Jazda, postoj ... a c* wie co to jest ewentualnych służ (a argument nie jest taki z dupy wzięty jak się wydaje). Ale bedzie, bo teraz korytarz zycia ma byc gdzie indziej :-P a awaryjne wlaczyl ? :-) Z tego co nie słychać - ani awaryjnych ani kierunku. https://www.google.com/maps/@52.261855,20.953083,3a,41.1y,39.78h,89.1t/data=!3m6!1e1!3m4!1sd_izkW5EpMYii9SLGr8zTg!2e0!7i16384!8i8192 Nie ma - i nigdy w planie nie było. S* na tym odcinku to taka eska jak ze starej A4 autostrada. Szzegolnie, ze po drodze trzy wiadukty, barierka, i nie da sie w pole W drugą stronę tak samo a są normalnie 4 pasy. Przemaluja ? :-) I co - nie jest potrzebny pas awaryjny dla karetek, strazy i innych sluzb ? :-) J. |
|
Data: 2019-09-23 22:12:48 | |
Autor: Shrek | |
Zjazd z autostrady | |
W dniu 23.09.2019 o 12:00, J.F. pisze:
No ale za jazdę awaryjnym są chyba sankcje - nie wiem ile, ale obstawam, że sporo - zwłaszcza jak się dorobi teorię, że blokujesz w ten sposób "zatrzymaj" się tak przed stopem, to pan kulson ci wytłumaczy:P ewentualnych służ (a argument nie jest taki z dupy wzięty jak się wydaje). No ale ci z prawego mają zjechać na awaryjny - jak widać na załączonym ruchomym obrazku - słabo wychodzi jak już zajęty:P Nie ma - i nigdy w planie nie było. S* na tym odcinku to taka eska jak ze starej A4 autostrada. Pojedz dalej na most grota - tam jest więcej odstępstw niż przepisów. W drugą stronę tak samo a są normalnie 4 pasy. Wiesz, po tym jak poprawili "ustąp pierwszeństwa" gdzie nie było komu ustępować (przmalowali ciągłą na przerywaną, żeby jednak było komu, mimo że jazda w ten sposób nie ma sensu), to ja już wolę nie zgłaszać:P -- Shrek |
|