Zjeżdżanie na pobocze.

Data: 2011-07-18 11:26:23
Autor: Rychu
Zjeżdżanie na pobocze.
http://www.youtube.com/watch?v=7E3OoAhCb24

Taki ciekawy filmik lekko w temacie... "chłopcy" z trzema paskami,
jadą prawie środkiem jezdni i spazmów dostają, że ich tir wyprzedza.
:] Potem o mały włos się nie pakują pod następnego wyprzedzającego.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-18 12:34:47
Autor: Artur\(m\)
Zjeżdżanie na pobocze.

Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomości news:4e23fc3e$1news.home.net.pl...
[...]

Nie wiem czy żartujesz czy rżniesz głupa.
Widzisz że "jadą okrakiem" i dostają spazmów
a nie widzisz, że osobówki ledwie się mieszczą na poboczu
Szkoda, że nie widać numerów bo nie wykluczam, że sam bym
 na policję zaniósł wiadomość o bandziorze.

Artur(m)

Data: 2011-07-18 12:54:37
Autor: Heraklit
Zjeżdżanie na pobocze.
Był sobie taki dzień: 18 lipiec (poniedziałek), gdy o godzinie 12:34
*Artur(m)* naskrobał(a):

Nie wiem czy żartujesz czy rżniesz głupa.
Widzisz że "jadą okrakiem" i dostają spazmów

trudno jechać poboczem, gdy "tir"  z przodu ogranicza widoczność.

a nie widzisz, że osobówki ledwie się mieszczą na poboczu
Szkoda, że nie widać numerów bo nie wykluczam, że sam bym
 na policję zaniósł wiadomość o bandziorze.
bandzior to mało powiedziane...

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2011-07-18 12:51:23

Data: 2011-07-18 14:42:55
Autor: Rychu
Zjeżdżanie na pobocze.
W dniu 2011-07-18 12:34, Artur(m) pisze:
Nie wiem czy żartujesz czy rżniesz głupa.
Widzisz że "jadą okrakiem" i dostają spazmów
a nie widzisz, że osobówki ledwie się mieszczą na poboczu

Kto napisał, że nie widzę? Jak kogoś mordują, to znaczy,
że w tym czasie można kraść telewizory? Odnoszę się
tylko do gości walących środkiem, bo akurat o tym jest temat.

Takich debili w tirach niestety ciągle nie brakuje i przydałoby
się ich odstrzelić, ale to temat na odrębną dyskusję.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Zjeżdżanie na pobocze.