Zła Ukraina rzuca kłody pod nogi wysiłkom najwspanialszego PO przywrócenia małego ruchu granicznego z dobrą Rosją

Data: 2016-08-12 09:33:32
Autor: A. Filip
Zła Ukraina rzuca kłody pod nogi wysiłkom najwspanialszego PO przywrócenia małego ruchu granicznego z dobrą Rosją
http://www.tvn24.pl/konflikt-na-krymie-posiedzenie-rady-bezpieczenstwa-onz,667781,s.html
12 sierpnia 2016, 5:38
Zwołane na wniosek Ukrainy posiedzenie Rady Bezpieczeństwa ONZ
ws. Krymu odbyło się w czwartek w Nowym Jorku [...]
O zorganizowanie pilnego spotkania ws. zaostrzenia sytuacji wokół
Krymu zabiegała ukraińska misja przy ONZ. Jej szef - Wołodymyr
Jelczenko [...]
Dodał, że koncentracja jednostek rosyjskich na zaanektowanym Półwyspie
Krymskim sięga już 40 tys. żołnierzy. - Te liczby pokazują, że Rosja
nie ma czystych intencji - powiedział. [...]

<ironia> Jak ci źli Ukraińcy dobry Putinistan publicznie szkalują! Nie mają wstydu rzucać kłód pod nogi wysiłkom PO przywrócenia prawdziwe
europejskiej Polsko-Rosyjskiej integracji wywalczonej przez
min. Sikorskiego (PO po PiS) a rozmontowywanej przez zły PiS! </ironia>

,,PiS jest dziki, PiS jest zły, PiS ma bardzo ostre kły"! ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-08-13 05:40:05
Autor: stevep
W dniu .08.2016 o 09:33 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

PiS ma bardzo ładne wszy.

--
stevep

Data: 2016-08-13 11:00:48
Autor: Budzik
Zła Ukraina rzuca kłody pod nogi wysiłkom najwspanialszego PO przywrócenia małego ruchu granicznego z dobrą Rosją
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

[...]

Szkoda ze tylko Sikorski się nabrał...

Data: 2016-08-13 13:24:47
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

_Wtedy_ miało to średni sens.  _Może_ sytuacja wyglądałaby inaczej gdyby
euro-majdaniarze nie olali sikiem prostym porozumienia/kompromisu
wynegocjowanego przez Sikorskiego.  Euro-majdaniarze _zaryzykowali_
chcenie więcej z miejsca.  Już się nie dowiemy czy jakby oni nie złamali
porozumień to złamałaby je (w końcu) druga strona.

Jakie szambo wyszło na Ukrainie z tego wyboru olania pomocy Sikorskiego
widzimy doskonale.  Sikorski zasługuje na krytykę ale nie na _bezmyślną_
krytykę.  Kilka lat "gospodarczego kopa" Polskim okolicom Kaliningradu
załatwił.  Może wyjdzie że bardzo nie było warto ale dla mnie to nie
jest (już) bezdyskusyjne.

Jedyne co możemy przewidzieć z pewnością to to że w końcu zdarzy się coś
czego nikt "poważny" nie przewidywał :-)

Data: 2016-08-13 04:28:22
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu sobota, 13 sierpnia 2016 13:24:51 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Jedyne co możemy przewidzieć z pewnością to to że w końcu zdarzy się coś
czego nikt "poważny" nie przewidywał :-)

Np. III wojna światowa...

Data: 2016-08-15 20:00:35
Autor: Budzik
[...]

Alez ja nie krytykowałem Sikorskiego...

Zła Ukraina rzuca kłody pod nogi wysiłkom najwspanialszego PO przywrócenia małego ruchu granicznego z dobrą Rosją