Zła, bardzo zła wiadomość dla Polski. "Gazeta Wyborcza" wspiera RAŚ, i pewnie wesprze żądania autonomii Śląska

Data: 2010-12-06 05:43:32
Autor: muto2100
Zła, bardzo zła wiadomość dla Polski. "Gazeta Wyborcza" wspiera RAŚ, i pewnie wesprze żądania autonomii Śląska
hm   czyz  zapomnielismy    kogo  wspiral    Furrer    w  ostatnich
wyborach   samorzadowych!   oczywiscie    ze    POjebow!
ciekawe     co  zrobia     kiedy   ten   szmaciaz      bedzie
wspieral    Slazakow     do   ich    home-landu!

http://wpolityce.pl/view/4640/Zla__bardzo_zla_wiadomosc_dla_Polski___Gazeta_Wyborcza__wspiera_RAS__i_pewnie_wesprze_zadania_autonomii_Slaska.html

Data: 2010-12-06 14:47:46
Autor: Grzegorz Z.
muto2100 napisał:

[...]

A co z kryzysem, upadkiem euro, rozpadem UE oraz bankructwem USA?

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-06 05:50:16
Autor: muto2100
Zła, bardzo zła wiadomość dla Polski. "Gazeta Wyborcza" wspiera RAŚ, i pewnie wesprze żądania autonomii Śląska
On 6 Gru, 14:47, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
muto2100 napisa :

> [...]

>http://wpolityce.pl/view/4640/Zla__bardzo_zla_wiadomosc_dla_Polski___...

A co z kryzysem, upadkiem euro, rozpadem UE oraz bankructwem USA?

"Tylko nie wo ajcie Mi ka!"http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

hm   a   co  myslisz   kto  zaplaci  za  te  porzyczki!
odpowiesz     czy   juz   niepamietasz?    widzisz   czy  nie
kolosalna     inflacjie!     ceny  w  sklepach   niedojrzewasz
powolutku     poczekaj  czasu   !

Data: 2010-12-06 06:08:07
Autor: muto2100
On 6 Gru, 14:50, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

odpowiesz     czy   juz   niepamietasz?    widzisz   czy  nie
kolosalna     inflacjie!     ceny  w  sklepach   niedojrzewasz

o  ile  wiem   to  umiesz  czytac    po  angielsku:

http://www.nytimes.com/2010/12/05/us/politics/05states.html?_r=1&hp

juz  zapomniales   o  setkach   miliardow    wydanych  przez  UE  na
Irlandie    i  Grecjie     czyzbys     niepamietal   o  Hiszpani
tam     juz   niedlugo     beda  potrzebowac    okolo    tryliona
dolcow!    sprzedaj     swoja     chalupe     i    mozesz   im   pomoc!

Data: 2010-12-06 15:16:36
Autor: cirrus
Zla, bardzo zla wiadomosc dla Polski. "Gazeta Wyborcza" wspiera RAS, i pewnie wesprze zadania autonomii Slaska
Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:2055483a-e2d3-4c6d-94ac-45d663529a64y23g2000yqd.googlegroups.com...

Hmm, a co to za belkot?

--
stevep

Data: 2010-12-06 06:25:27
Autor: muto2100
On 6 Gru, 15:16, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Uzytkownik "muto2100" <maniek...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:2055483a-e2d3-4c6d-94ac-45d663529a64y23g2000yqd.googlegroups.com...

> hm   a   co  myslisz   kto  zaplaci  za  te  porzyczki!
> odpowiesz     czy   juz   niepamietasz?    widzisz   czy  nie
> kolosalna     inflacjie!     ceny  w  sklepach   niedojrzewasz
> powolutku     poczekaj  czasu   !

Hmm, a co to za belkot?

--
stevep

zesrales     sie    i  obrzygales?    czy  jeszcze     nie!

tak     patalachu     ratuj     ta    twoja     RWPG     bis!
tylko   skurki   z   suchego   chleba    ci  pozostana     do  zarcia!

Data: 2010-12-06 15:47:41
Autor: cirrus
Zla, bardzo zla wiadomosc dla Polski. "Gazeta Wyborcza" wspiera RAS, i pewnie wesprze zadania autonomii Slaska
Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:8c92f3bc-d898-4438-bced-0883cacc8dfdo14g2000yqe.googlegroups.com...
[...]
..
[...]

Jeszcze chwila, a ze zlosci zadlawisz sie wlasnym jadem.

--
stevep

Zła, bardzo zła wiadomość dla Polski. "Gazeta Wyborcza" wspiera RAŚ, i pewnie wesprze żądania autonomii Śląska