Zła decyzja prezydenta Dudy!

Data: 2016-09-16 22:29:00
Autor: u2
Zła decyzja prezydenta Dudy!
http://www.stefczyk.info/blogi/dziennik-chuligana/zla-decyzja-prezydenta-dudy,18009876209

No i stało się, pierwsza niewytłumaczalna i zła decyzja prezydenta Andrzeja Dudy. Z wielką przykrością kreślę te słowa, ale milczeć się nie da.

Prezydent Duda powołał w skład Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji pana Andrzeja Sabatowskiego. To decyzja, która sprawiła że wielu krakowskich znawców mediów i artystów po prostu zamilkło ze zdumienia.

Niestety znam środowisko telewizyjne dość dobrze stąd też i miałem okazję przyjrzeć się postaci pana Sabatowskiego. Niestety (po dwakroć) nic dobrego, ani o jego kwalifikacjach, ani też o postawie, nie potrafię powiedzieć.

I tu powinienem ten felieton zakończyć. Tak uczyniłby człowiek powściągliwy i dylomatyczny. Niestety (po trzykroć) takimi przymiotami nie dysponuję.

Niestety (czwarty i ostatni raz) muszę przypomnieć kilka faktów, które pan Sabatowski skrupulatnie w swoim życiorysie ukrywa.

Tak więc zaczynał jako wierny podwładny ubeka Władysława Machejka w ,,Życiu Literackim" (policzcie ile może mieć już wiosen). Kiedy z gazety wyrzucano, za poglądy, panią Elżbietę Morawiec odmówił podpisania listu protestacyjnego..

W Trzeciej RP niezmiennie był związany z biznesmenami typu Andrzej Gocman i Kongres Liberalno Demokratyczny. Kandydował nawet - bez powodzenia - na posła z listy tej partii.

O Donaldzie Tusku wyraża się per ,,mój serdeczny przyjaciel", a ostatnio był specem do spraw etyki w ,,Rzeczpospolitej" należącej do jego bliskiego znajomego Grzegorza Hajdarowicza. Było to już oczywiście po wyrzuceniu z tego pisma - w myśl śmietnikowego porozumienia pomiędzy Grasiem i Hajdarowiczem - niezależnych dziennikarzy.

W Krakowie pan Sabatowski znany jest z tego, że chętnie grywa w tenisa, nie przepracowuje się, dba o kontakty z wpływowymi i nie dba o resztę, nawet o pozory, a gdy pełnił funkcję w krakowskim ośrodku telewizyjnym (funkcja zyskana dzięki politycznym koneksjom z  PO) fachowo czytał darmowe gazety i żadnego innego śladu po sobie i swojej sutej pensji nie zostawił.

Pan Andrzej Sabatowski nie posiada żadnego znaczącego dorobku dziennikarskiego, ani fachowego, ... jeśli chodzi o dziedzinę mediów. Ma jednak rozległe dokonania towarzyskie.

I nagle takiego człowieka prezydent Andrzej Duda powołuje w skład KRRiTV!

Dlaczego?

Nie chciałbym, aby wyjaśnieniem tego faktu były jedynie ,,Pamiętniki z wakacji", kiedy to państwo Sabatowscy spędzali wspólne wakacje w Toskanii wraz z prezydentem Dudą i jego rodziną.

Nie chciałbym, aby tak prozaiczne było wyjaśnienie niespodziewanej i skandalicznej kariery pana Andrzeja Sabatowskiego.

Piszę te słowa dlatego, że zwykle mówię głośno to, o czym inni mówią po cichu. A Kraków - który zna Sabatowskiego - wrze z oburzenia.

Witold Gadowski

Czytaj oryginalny artykuł na: http://www.stefczyk.info/blogi/dziennik-chuligana/zla-decyzja-prezydenta-dudy,18009876209#ixzz4KS8DTyib

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-09-17 09:20:19
Autor: KOD mit uns!
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:57dc560c$0$15208$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Komu się podoba komu nie. Za tą awanturą stoi ktoś jeszcze! Ktoś z Krakowa! Na Wawel! Na Wawel!

Data: 2016-09-17 11:05:23
Autor: u2
W dniu 2016-09-17 o 09:20, KOD mit uns! pisze:
[...]

Decyzja Dudy jest zła, choć pewnie podyktowana "pluralizmem" merdiów:)

Data: 2016-09-17 06:04:57
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 17 września 2016 11:05:33 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> Krakowa! Na Wawel! Na Wawel!

Decyzja Dudy jest zła, choć pewnie podyktowana "pluralizmem" merdiów:)

Ja bym bronił tej decyzji właśnie z powodu pluralizmu. Co innego walczyć
z politycznymi złodziejami, co innego robić niepotrzebny wywrót w kulturze.

Data: 2016-09-17 17:35:52
Autor: u2
W dniu 2016-09-17 o 15:04, Jakub A. Krzewicki pisze:
Ja bym bronił tej decyzji właśnie z powodu pluralizmu. Co innego walczyć
z politycznymi złodziejami, co innego robić niepotrzebny wywrót w kulturze.

taa, robienie żydoskiego sabatu w kulturze nic dobrego nie wróży:)

Data: 2016-09-17 16:48:19
Autor: KOD mit uns!
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:57dd0754$0$12550$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dlaczego zła? Bo się na Nowogrodzkiej nie podobie? Czy nie jest tak, że to zemsta prezesa za to, że w czasie premiery filmu "Smoleńsk" żona i córka prezydenta poszły na inny film? Powiedz prawdę, kto ci płaci za te sugestie,co?

Data: 2016-09-17 16:54:52
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w piątek, 16 września 2016 22:29:

http://www.stefczyk.info/blogi/dziennik-chuligana/zla-decyzja-prezydenta-dudy,18009876209

W tytule są trzy słowa kłamstwa. Ani zła, ani decyzja, ani prezydenta.

Data: 2016-09-18 16:01:48
Autor: Mark VVoydak
Dnia Sat, 17 Sep 2016 16:54:52 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

Proszę, proszę. PiS-owski dupowłaz u2 krytykuje swego prezydenta. Czym to
zawinił ów chłopczyk z łaski prezesa na stolcu?

--
Mark VVoydak

Zła decyzja prezydenta Dudy!